کد خبر: ۱۵۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

سردار غیب پرور پیروزی کشتی‌گیران شیرازی را تبریک گفت

به مناسبت قهرمانی میثم دلخانی و محمدرضا گرایی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، به مناسبت قهرمانی میثم دلخانی و محمدرضا گرایی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

یارَبِّ قَوِّ عَلى خِدمَتِكَ جَوارِحي وَاشدُد عَلَى العَزيمَةِ جَوانِحي.
پروردگارا! اندام مرا بر خدمت گزارى ات نيرومند ساز و درونم را در تصميم گيرى قوى دار 
امام علی(ع)

سرزمین کهن و باستانی فارس و شیراز از دیرباز تا کنون در عرصه های جهانی با تلاش و کوشش فرزندانش به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانسته خوش درخشیده است و فرزندان ایران اسلامی بار دیگر با تاسی از منش پهلوانی و اقتدا به مولای متقیان امام علی (ع) در عرصه جهانی ورزش، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند.

پیروزی شکوه مندانه و کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در کشور نروژ توسط میثم دلخانی و محمدرضا گرایی از شیرمردان شهر شیراز ودیار امین ولایت سومین حرم اهل بیت ع  را در آستانه ماه مبارک ربیع الاول به رهبر معظم انقلاب،  تمامی مردم ولایی استان فارس و شهر شیراز، خانواده محترم شهدا، جامعه بزرگ ورزش تبریک و تهنیت عرض میکنم.

یقینا استان پهناور و پرافتخار فارس دارای ظرفیت ها و استعداد های درخشانی است که با تلاش و همت بلند جوانان و مسئولین، شکوفا خواهد شد و این استان طلایه دار فرهنگ پهلوانی، اخلاق اسلامی در میدان ورزش خواهد بود. 

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)

به گزارش شیرازه، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن مقابل نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه و میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن مقابل لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسیدند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان