کد خبر: ۱۵۰۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اختصاصی «شیرازه»:

آتش سوزی گسترده کوه جنوبی شهر کازرون را فرا گرفت/ بالگرد فردا صبح به محل اعزام می شود/ فرماندار کازرون پاسخگو نبود

آتش سوزی خطرناک و گسترده صبح امروز در کوه جنوبی شهر کازرون از سمت کمارج آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی است که نابودی پوشش گیاهی بکر کوه را در پی داشته است.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، آتش سوزی خطرناک و گسترده صبح امروز در کوه جنوبی شهر کازرون از سمت کمارج آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی است که نابودی پوشش گیاهی بکر کوه را در پی داشته است.

خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به منظور بررسی این موضوع ابتدا با فرماندار کازرون تماس حاصل کرد که متاسفانه پس از یک بار برقراری ارتباط و ارائه توضیحات توسط خبرنگار، تماس از سوی فرماندار قطع شد و دیگر وی پاسخ خبرنگار را نداد!

بالگرد فردا صبح به محل اعزام می شود

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی در کوه بخش جنوبی شهر کازرون از بعدظهر روز یکشنبه 18 مهر ماه رخ داد که نیرو های امدادی به منطقه به همراه نیروهای مردمی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آتش سوزی در ارتفا رخ داده و امکان حضور نیرو ها وجود ندارد، برای جابجایی وسائل و افراد بالگرد هماهنگ شده که صبح روز دوشنبه به محل اعزام خواهد شد.

گفتنی است اخباری رسمی درخصوص میزان خسارت و وسعت آتش سوزی هنوز اعلام نشده است.

پایگاه تحلیلی خبری شیرازه طبق رسالت خود اخبار موثق و آتی از این آتش سوزی را به اطلاع مخاطبین خود می رساند.

شهرستان کازرون یکی در غرب استان فارس قرار دارد. 

انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فریبا همتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
0
با سلام خدمت رئیس جمهور مهترم جناب آقای رئیسی. من یک بانو خانه دارهستم که از نبود آب در خانه به شدت دچارمشکل هستیم.روستای قلات با وجودآبشار بخاطر رسیدگی نشدن به شکایات ماچند خانه بی آب میشود شکایت هم که میکنیم جواب سربالامیدهندبه دلیل وجود باغ های بسیار و دارای استخر اسراف مابقی اعضای روستا را ما باید تحمل کنیم که با آب ظرف شویی درختها را آب یاری می کنیم. دخترم هم با بچه کوچک یک هفته درمیان رامجبور است در خانه ما سپری کند بخاطر شب کاری های همسرش. پنج سال است ازدواج کردند اگر بشود کاری برای منزل انها در شهرک صنعتی انجام داد هم متشکر می شویم.که فاصله از کار تا منزل برای همسرش کم شود. سپاس ویژه بخاطر رسیدگی های پی در پی جناب عالی.