کد خبر: ۱۵۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

روز یادروز حافظ با ویژه برنامه های شبکه فارس

صداوسیمای فارس به مناسبت ۲۰ مهر سالروز بزرگداشت حافظ ویژه برنامه های متنوع و مختلفی را در نظر گرفته است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه به نقل از روابط عمومی صداوسیما مرکز فارس، معاون سیمای صداوسیمای فارس گفت: ویژه برنامه «یادروز حافظ» از ساعت 8 تا 22 سه شنبه 20 مهر بصورت زنده از آرامگاه این شاعر بلند آوازه روی آنتن می رود.

علیرضا باغبانمنش افزود: در این ویژه برنامه با شبکه های سراسری و مراکز استانها ارتباط های متعدد زنده از آرامگاه حافظ برقرار خواهد شد.

وی گفت: در طول هفته بزرگداشت حافظ برنامه های روتین سیمای فارس شامل برنامه های زنده «دلگشا» ساعت 21:10 ، «کاشانه مهر» ساعت 10 و «صبح پارسی» ساعت 8 هر روز، نام و یاد حافظ را گرامی می دارند.

وی با بیان اینکه برنامه «می بی غش» هر شب ساعت 23:30 در طول هفته بزرگداشت حافظ پخش می شود اضافه کرد: نگاهی به بخش های جذاب و مهم برنامه های یادروز حافظ در سال های گذشته هر شب از شبکه فارس تقدیم بینندگان می شود.

معاون سیمای صداوسیمای فارس با بیان اینکه شبکه فارس برای پخش زنده مراسم بزرگداشت حافظ با حضور مسوولان کشوری و استانی از آرامگاه این شاعر نامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته است ادامه داد: این برنامه بصورت زنده از شبکه های سراسری و مراکز استانها پخش خواهد شد.

روز یادروز حافظ با ویژه برنامه های شبکه فارس

وی پخش مستندها و نماهنگ های مختلف به مناسبت یادروز حافظ را از دیگر برنامه هایی برشمرد که در جدول پخش سیمای فارس جانمایی شده است.

معاون صدای صداوسیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس برای بزرگداشت حافظ برنامه های متنوعی را در نظر گرفته گفت : برنامه «شب های ایران» در سحرگاه سه شنبه 20 مهر از ساعت 12:30 تا 2 بامداد از رادیو فارس و مراکز استان ها بصورت زنده پخش می شود.

یاسر جمالی اضافه کرد : برنامه «شبی با حافظ» هم عصر سه شنبه 20 مهر به صورت زنده تقدیم شنوندگان می شود. 

وی با بیان اینکه ارتباط زنده با رادیو فرهنگ در یادروز حافظ از دیگر برنامه های رادیو فارس است ادامه داد: پخش 4 مستند درخصوص بررسی ابعاد مختلف زندگی حافظ ،برنامه های «دمی با حافظ» و «حافظ راز» با بررسی اشعار حافظ، 10 آنونس رادیویی ویژه یادروز حافظ و نمایش «حافظانه» از دیگر برنامه های رادیو فارس به مناسبت بزرگداشت حافظ است که سه شنبه 20 مهر روی آنتن می رود.

معاون صدای صداوسیمای فارس استقرار گزارشگران و برنامه سازان رادیو فارس در آرامگاه حافظ برای انعکاس آخرین اخبار و برنامه های سالروز بزرگداشت خواجه اهل راز از طریق ارتباط زنده با رادیوهای سراسری و مراکز استان را از دیگر برنامه های رادیو فارس در سالروز بزرگداشت حافظ برشمرد.

معاون خبر صداوسیمای فارس هم گفت : در بخش های خبری 11 ، 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23:15 سیمای فارس هم گزارش های تولیدی به مناسبت یادروز حافظ پخش میشود.

ابوالحسن کرمی اضافه کرد: پوشش رویدادهای خبری سالروز بزرگداشت حافظ بصورت تولیدی و ارتباط زنده با شبکه های سراسری و مراکز استانها و انتشار گزارش های مکتوب بزرگداشت حافظ در سایت خبرگزاری صداوسیمای فارس از برنامه های معاونت خبر فارس است.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صداوسیمای فارس هم گفت: تولید و انتشار پوستر استوری و استوری موشن، بازتولید بسته های کوتاه «حافظ نامه» ، تولید و انتشار ویدیوگرافیک اشعار حافظ و تقطیع و بازنشر تولیدات سیما در خصوص بزرگداشت حافظ از مهمترین برنامه های فضای مجازی شبکه فارس به مناسبت بزرگداشت این شاعر پرآوازه است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان