کد خبر: ۱۵۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰
در گفتگوی اختصاصی با «شیرازه» مطرح شد:

حریق ارتفاعات کازرون مهار شد/ وقوع حادثه برای نیروهای امدادی در اثر انحراف خودرو

فرماندار کازرون گفت: مساحت حدودی 200 هکتار از محدوده ارتفاعات تنگ شاه مرادی و تنگ ترکان در این حادثه دچار آتش سوزی شده و متاسفانه پوشش های گیاهی این محدوده شامل بلوط، بنه، کلخونگ، گون و بادام کوهی این منطقه نیز از بین رفته است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، علی مظفری فرماندار شهرستان کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شیرازه از وسعت حریق ارتفاعات کمارج و میزان خسارات وارد شده خبر داد و گفت: این آتش سوزی در ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۱۸ مهرماه اتفاق افتاد و تا پیش از ظهر امروز نیز ادامه داشته است.

وی در اشاره به برآورد میزان خسارات احتمالی عنوان کرد: در حال حاضر این آتش سوزی به همت نیرو های امدادی و مردمی به صورت کامل مهار شده و میزان خسارات ناشی از این حریق در حال پایش می‌باشد.

فرماندار شهرستان کازرون در خصوص وسعت این حریق مطرح کرد: مساحت حدودی 200 هکتار از محدوده ارتفاعات تنگ شاه مرادی و تنگ ترکان در این حادثه دچار آتش سوزی شده و متاسفانه پوشش های گیاهی این محدوده شامل بلوط، بنه، کلخونگ، گون و بادام کوهی این منطقه نیز از بین رفته است.

حریق ارتفاعات کازرون مهار شد/ وقوع حادثه برای نیروهای امدادی در اثر انحراف خودرو

مظفری از وقوع حادثه برای نیروهای امدادی نیز سخن گفت و اضافه کرد: ساعت 1 بامداد امروز در اثر انحراف یکی از ماشین های عبوری از جاده اصلی به سمت پارکینگ استقرار خودرو های امدادی و نیروها، نیرو های امدادی و مسئولین معاون برنامه ریزی فرمانداری و یکی از دهیاران که نیروهای مردمی را همراهی می‌کردند دچار سانحه شدند و اکنون در بیمارستان تحت مداوا و بستری هستند.

وی با بیان اینکه این حریق با تلاش نیروهای امدادی و مردمی مهار شد افزود: در این حادثه تعداد 150 نفر متشکل از نیروهای بسیج مردمی، فعالین محیط زیست، نیروهای پادگان صفر هفت ارتش، هلال احمر و منابع طبیعی در جهت مهار این آتش سوزی بی وقفه در تلاش بودند.

انتهای پیام/ع


نظرات بینندگان