کد خبر: ۱۵۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»:

کشف ۱۹۶ رأس گوسفند قاچاق در بيابان‌هاي لارستان

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید

كشف كالاي قاچاق ميلياردي در كوار


فرمانده انتظامي كواراز توقيف سواری سمند و كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

سیدرحمان هاشمی، بيان كرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان كوار هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك سواری سمنمد مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي موفق شدند در بازرسي از اين خودرو، 15 دستگاه شوفاژ برقی، 30 دست لنت کامیون و 47 دستگاه وکیوم خانگی خارجي قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف كنند.

فرمانده انتظامي كوار با بيان اينكه در اين راستا يك نفر دستگير و به مرجع قضائي معرفي شد، افزود: ارزش ريالي اين محموله قاچاق برابر نظر كارشناسان، يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.

 کشف 196 رأس گوسفند قاچاق در بيابان‌هاي لارستان

فرمانده انتظامي لارستاناز کشف 196 رأس گوسفند قاچاق در بيابان‌هاي اطراف این شهرستان خبر داد.   
 
داود امجدی ، در تشريح اين خبر بیان داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق احشام، مأموران انتظامي لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی مطلع شدند افرادي تعداد زيادي گوسفند را در بيابان‌هاي اطراف اين شهرستان دپو و شبانه قصد انتقال آن را به استان‌هاي مرزي و خروج از كشور دارند كه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند 196 راس گوسفند كه در كنار كوه دپو شده شده بود كشف كنند.

فرمانده انتظامي لارستانبا بيان اينكه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 7 ميليارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، تصريح كرد: تلاش براي دستگيري قاچاقچيان كه احشام را رها و قبل از حضور ماموران متواري شده بودند با جديت ادامه دارد.

امجدی خاطر نشان كرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولويت‌هاي پليس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت‌‎ غيرقانوني و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.



انتهای پیام/س


نظرات بینندگان