کد خبر: ۱۵۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

برنامه سفر وزرای دولت سیزدهم به فارس+ زمانبندی

برنامه سفر وزرا و معاونین رئیس جمهور که در روز چهارشنبه و پنج شنبه به فارس سفر خواهند کرد، اعلام شد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، با توجه به اعلام زمان سفر رئیس جمهور به استان فارس در روز های پنج شنبه و جمعه هفته جاری، زمانبندی سفر وزرا و معاونین رئیس جمهور به شهرستان های فارس نیز اعلام شد.

بنابر این گزارش وزرایی که در روز چهارشنبه به فارس خواهند آمد به شرح زیر است:

اوجی وزیر نفت به شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیروکارزین سفر می‌کند و محرابیان وزیر نیرو نیز به شهرستان‌های کازرون و کوهچنار سفر می‌کند.

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و خدمات آموزشی به همراه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و همچنین ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز به همراهی نماینده جهرم، خفر و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی به این مناطق سفر خواهند کرد.

در ادامه سفرهای وزرای دولت سیزدهم به استان فارس، فاطمی امین وزیر صمت نیز با همراهی نماینده سروستان، خرامه و کوار به این حوزه‌ها سفر خواهد کرد و اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همراهی نماینده مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد در مجلس به این مناطق سفر می‌کند.

همچنین میر کاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در سفر به استان فارس به شهرستان‌های مهر و لامرد و حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به همراه نماینده های مردم فسا، نیریز، بختگان و استهبان سفر خواهد کرد.

مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان نماینده ویژه در شهرستان های آباده، خرم بید، بوانات و سرچهان و صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی با ریاست جمهوری به شهرستان های اقلید، بیضا و سپیدان و همچنین خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان سفر خواهند کرد.

وزرایی که در روز پنج شنبه به فارس سفر خواهند کرد نیز به شرح ذیل است:

احمد وحیدی وزیر کشور که در طول این سفر به شهرستان‌های رستم و ممسنی سفر می‌کند.

لازم به ذکر است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به همراهی نمایندگان شیراز و زرقان در شیراز حضور دارد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰
0
با سلام این از وزرا ولی خود رئیس جمهور کی به شیراز سفر می کنند همانطور که به استانهای دیگر هم رفتند؟