کد خبر: ۱۵۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰
فرماندار پاسارگاد خبر داد:

دو وزیر به شهرستان پاسارگاد سفر می کنند

فلاحی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ویژه ریاست جمهوری به پاسارگاد سفر خواهند کرد و حضور ۲ وزیر در یک روز در شهرستان از هفته قبل رایزنی و طی درخواست از استاندار محترم جز برنامه ها بود و به طور قطع حضور مسولین ملی در شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، فلاحی فرماندار پاسارگاد  در خصوص سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان و حضور دو وزیر در  یک روز و بصورت جداگانه به شهرستان بیان کرد: با توجه به اهمیت سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت در یک کار کارشناسی شده مسایل و مشکلات در حوزه های عمرانیT اقتصادی و زیر بنایی و فرهنگی بطور کامل احصا و در ابتدا مکاتبات مشترک ۳ جانبه فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه مرکز شهرستان با رویکرد اقتصادی و عمرانی انجام و در ادامه در ۲۱ بند کلیه مشکلات در حوزه های مختلف بویژه درخواست اختصاص و  تکمیل اعتبار جهت پروژه های  نیمه تمام احصا که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ویژه ریاست جمهوری مکاتبات تقدیم خواهد شد و در این راستا بازدید فنی صورت میگیرد.

وی گفت: حضور ۲ وزیر در یک روز در شهرستان از هفته قبل رایزنی و طی درخواست از استاندار محترم جز برنامه ها بود و به طور قطع حضور مسولین ملی در شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

فلاحی با اشاره به وضعیت خشکسالی و ضرورت حمایت از کشاورزان بویژه کشاورزانی که توان پرداخت اقساط تسهیلات را ندارند، افزود: در این زمینه مکاتبات و درخواستها صورت گرفته است و در خصوص حمایت از توسعه کشت گلخانه ای و حمایت از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی. شوریجات و ترشیجات در شهرستان پی گیریهای لازم انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: همه تلاشمان اینست که از برکت حضور  ۲ وزیر و هیات همراه در شهرستان بتوانیم قدمهای بلندتری در جهت توسعه شهرستان برداریم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان