کد خبر: ۱۵۰۴۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰
رئیس جمهور:

برای احیای ظرفیت‌های فارس باید گام‌های جدی برداشته شود

رئیس‌جمهور دقایقی پیش در قالب هفتمین سفر استانی، وارد شیراز شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز 22مهرماه در هفتمین سفر استانی وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و از سوی آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

8 وزیر و تعدادی از معاونان رئیس جمهور، آیت‌الله رئیسی را در سفر به فارس همراهی می‌کنند.

در این سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی ضمن بررسی برخی از پروژه‌ها و صنایع مختلف با حضور در بین  اقشار مختلف مطالبات آنان را مورد توجه قرار می‌دهد.

نشست با نخبگان، فرهیختگان و قشرهای مختلف، اصحاب رسانه، شرکت در جلسه شورای اداری،حضور در آرامگاه حافظیه و زیارت حرم مطهر احمد ابن موسی(ع)و سید علاالدین حسین(ع)  از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به فارس است.

رئیس جمهور در نخستین لحظه ورود خود به فرودگاه شیراز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه قبل از سفر هیئتی اعزام شده و جلساتی در تهران تشکیل شده است، گفت:  سفر ما به استان‌ها حتما باید همراه با برنامه‌ریزی‌هایی درجهت رفع مشکلات و باز شدن گره‌هایی باشد که مردم‌ را رنج می‌دهد.

رئیسی با بیان اینکه قبل از سفر هیئتی اعزام شده و جلساتی در تهران تشکیل شده است، گفت: ۱۰۰ طرح نسبت به مسائل استان فارس مطرح شده و امیدواریم گام‌هایی که برداشته می‌شود توسط استاندار و حمایت نماینده ولی فقیه در استان مجموعا به رفع مشکلات و افزایش اعتماد بیانجامد. 

رئیسی با بیان اینکه خشکسالی استان فارس از رنج‌های دولت و مردم استکه به دنبال رفع آن هستیم به اندازه‌ای که امکان دارد، افزود: استان فارس پرظرفیت است، قطب صنعت و کشاورزی است، محور بسیاری از خدمات است و نسبت به بازرگانی و تجارت
گام‌هایی برداشته شده است اما برای احیای ظرفیت‌ها باید گام‌های جدی برداشته شود.

رئیس جمهور در پایان بیان کرد:  آنچه که بیشتر رنج می‌دهد نیروی متراکم جوان تحصیل کرده است که باید از وجود جوانان استفاده شود و هم در جهت رونق تولید گام‌های بیشتری برداشته شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی اکبر صادقیان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰
0
سلام .خدا قوت به همه زحمت کشان وخدمت گذاران
خواهش میکنم رسیدگی کنید مجمع امور صنفی نیریز برای گرفتن یک پروانه کسب مردم را نقره داغ میکند اگر هم اعتراض کنی مواقع بازرسی بیچاره ات میکنند آنهم آدمهای بدون پارتی و فقیر را، بعد هم اسمش را میگذارند خود یاری،ترا به خدا رسیدگی کنید واقعا نمی توانم پرداخت کنم ۳/۸۰۰/۰۰۰
بهنام مزارعی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰
0
سلام وخداقوت به رئیس جمهور انقلابی

روستای محروم خوشاب از توابع فراشبند فارس تاجاده اصلی ده کیلوتر فاصله دارد که حدود شش کیلومتر ان روکش وبهسازی شده است وچهار کیلومتر باقی مانده پر از گودال وچاله است خواهش می کنم تا وضع از این بدتر نشده دستورات لازم را مبذول بفرمایید