کد خبر: ۱۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان شهر جدید صدرا/توجه جدی به جنوب استان فارس شود

عین اللهی با بیان اینکه باید توجه جدی به جنوب استان فارس شود، اظهار کرد: دو مشکل اساسی در این منطقه کمبود آب و راه‌های مواصلاتی است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در جلسه شورای اداری فارس که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه باید توجه جدی به جنوب استان فارس شود، اظهار کرد: دو مشکل اساسی در این منطقه کمبود آب و راه‌های مواصلاتی است.

 وی با بیان اینکه ۱۰۵ پروژه بهداشتی برای استان فارس در نظر گرفته شده که به بهبود شرایط درمانی شهرستان‌ها کمک می‌کند، به مصوبات بهداشتی برای این استان، اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان هزار و ۱۶ تختخوابی در شیراز، ۵۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان خانم الانبیا شهر صدرا و اختصاص ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان شهر جدید صدرا از جمله این مصوبات است.

عین‌اللهی تجهیز بیمارستان امام علی دانشگاه آزاد اسلامی، ۲۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان داراب، ۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان مرودشت، ۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان مصیری رستم، ۳۰ میلیارد تومان برای شهرستان قادرآباد و تجهیز بیمارستان‌های فسا و جهرم و ارسنجان  را از دیگر مصوبات بهداشتی برشمرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به مشکلات شهرستان لارستان افزود: پوشش نامناسب اینترنت، راه نامناسب، تامین آب شرب نیاز به پست ۴۰۰ کیلوولت برق و طرح نیمه تمام مجتمع کارگران از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان بود که ۴ بانده کردن محور جهرم _ لار،  تعیین آب شرب از خط اول و دوم سلمان فارسی،احداث دانشگاه فرهنگیان و تکمیل مجتمع کارگران از پیشنهاداتی است که مطرح می‌شود.

عین الهی در ادامه به برخی مشکلات شهرستان گراش نیز اشاره کرد و افزود: راه از جمله مشکلات گراش است، تعرفه بالای برق و مشکلات آب در این شهرستان  و تکمیل تونل‌های راه اجرای انتقال آب از سد سلمان فارسی از دیگر مواردی است که در گراش مطرح شده است.


وزیر بهداشت در پایان به گوشه از مشکلات شهرستان اوز اشاره کرد و افزود: اختصاص دستگاه سی تی اسکن و مشکلات برق در شهرک صنعتی و تکمیل مخزن و بهسازی شبکه آبرسانی و مشکلات راه و محورهای مواصلاتی نیز از مشکلات شهرستان اوز بود.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان