کد خبر: ۱۵۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰
استاندار فارس در پاسخ به شیرازه:

با هرگونه ترک فعل مدیران حتماً برخورد جدی خواهد شد/رسانه ها بدون درگیری در حواشی با اتحاد پیشرفت استان را رقم بزنند

ایمانیه در پاسخ به سوال خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در خصوص ترک فعل مدیران، عنوان کرد: با هرگونه ترک فعل مدیران حتماً برخورد جدی خواهد شد و مدیری که مسئولیت پذیر نیست باید کار را کنار بگذارد و مسئولیت نپذیرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمدهادی ایمانیه عصر امروز در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه استان، از خبرنگاران خواست تا درد دل های مردم را جمع کرده و به وی منتقل کنند تا در رفع مشکلات آنان اقدام شود.

وی خطاب به رسانه ها، اظهار کرد: از هر جناح و رسانه‌ای که هستند، درگیر حواشی نشوید و برای پیشرفت استانی همه با هم متحد باشید.


ایمانیه در ادامه به مباحث رفاهی خبرنگاران نیز اشاره کرد و افزود: مباحثی که درباره بیمه و تجهیزات مطرح شد، از سوی مجموعه استانداری و روابط عمومی پیگیری خواهد شد.



استاندار فارس در ادامه این نشست به برخی سوالات خبرنگاران رسان های مختلف پاسخ داد.


وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره آزادراه شیراز ـ اصفهان و تکلیف این پروژه عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور توافق شد که تا قبل از نوروز 1401 این آزادراه زیر بار ترافیک برود.


ایمانیه درباره حاشیه‌نشینی و مشکلاتی که برای کلانشهر شیراز ایجاد شده است، گفت: با قرارگاه احمدبن‌موسی سپاه فجر جلساتی برقرار شده و در خصوص محرومیت زدایی از حاشیه شهر شیراز و دیگر شهرهای فارس 100 میلیارد تومان اعتبار   گرفتیم تاکه نه تنها در حوزه عمرانی بلکه در خوزه سلامت، معیشت و غیره نیز پیگیری ‌شود.


نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه باید اشتغال در روستاها ایجاد کنیم تا مردم مجبور به مهاجرت نشوند، گفت: مقصر ما هستیم که زمینه ماندگاری در روستا را فراهم نمی‌کنیم. 

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص نرخ بیکاری، اظهار کرد: آمار رسمی نرخ بیکاری در استان 7.5 درصد است اما‌ معیارها متفاوت است ولی در هر صورت تعداد بیکاران شایسته استان پهناور فارس نیست. 

ایمانیه به مشکلات حوزه صنعت و تولید نیز اشاره ای کرد و افزود: اگر کسی چوب لای چرخ تولید بگذارد، بنده شخصا به عنوان استاندار ورود خواهم کرد

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه مدیریتی دچار سیاسی بازی و سیاسی کاری نخواهم شد، گفت: به دنبال این هستم که درد مردم را سریع تر و عمیق تر بفهمم تا در حل مشکلات بهتر اقدام کنم.

استاندار فارس در ادامه گردشگری، سلامت، صنایع تبدیلی، معادن و کشاورزی را از مزیتهای استان فارس دانست و گفت: واقعاً استان فارس دارای گنج های بسیار زیادی است که باید مد نظر قرار گیرد.

ایمانیه درباره آبرسانی سیار به برخی روستاها، گفت: تلاش می‌شود تا تیرماه سال آینده حتی یک روستا نیز با تانکر آبرسانی نشود چراکه ابرسانی با تانکر برای ما خجالت‌آور است و تلاش می‌کنیم که این امر حل شود.

وی همچنین با بیان اینکه هر کسی در هر حوزه‌ای می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، استقبال می‌کنیم افزود: شورای برنامه‌ریزی یکی از گلایه‌های ما است، این شورا امروز تشریفاتی شده و تصمیم‌گیری‌ها از پیش تعیین شده است تلاش می‌شود که شورای چابک و در عین حال کوچک تشکیل شود و البته این موضوعی در سطح کشور است.

استاندار فارس در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در خصوص ترک فعل مدیران، عنوان کرد: با هرگونه ترک فعل مدیران حتماً برخورد جدی خواهد شد و مدیری که مسئولیت پذیر نیست باید کار را کنار بگذارد و مسئولیت نپذیرد.

ایمانیه درباره انتخاب مدیران استانی نیز تصریح کرد: مدیرانی پاک دست، جهادی و فعال انتخاب می‌شوند و نگاه سیاسی آخرین فاکتور است که برای انتخاب مدیران لحاظ می‌شود هر چند برخی همفکری‌های سیاسی نیاز است اما دچار سیاسی کاری نمی‌شویم.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان