کد خبر: ۱۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

مددجویان استان فارس در کنکور امسال صدر نشین شدند

استان فارس با بیشترین تعداد رتبه برتر کنکور 1400 در بین دیگر ادارت کمیته امداد کشور مقام اول را کسب کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در مراسم تجلیل از دانش آموزان تحت حمایت حائز رتبه های برتر کنکور 1400 که همزمان در سراسرکشور و به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کمیته امداد برگزار شد، گفت: خوشحالم که امروز شاهد پیشرفت فرزندان امداد هستم؛ فرزندانی که در شرایط سخت معیشتی، فقر نتوانست مانع پیشرفت آنان شود.

وی در ادامه افزود: شما می توانید در ادامه راه تحصیلی برای دیگر دانش آموزان تحت حمایت الگو و مشاور خوبی باشید.

بذرافشان با اعلام اینکه در حال حاضر 40 هزار و 423 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند، گفت: در کنکور امسال 1413 نفر از مددجویان استان شرکت کردند که از این تعداد 134 نفر حائز رتبه زیر 10 هزار، 2 نفر رتبه 2 رقمی و 14 نفر رتبه زیر 1000 را کسب کردند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: مفتخریم که اعلام کنیم امسال 142 نفر از دانش آموزان مددجوی استان در دانشگاه های دولتی، 11 نفر در دانشگاه فرهنگیان و 5 نفر نیز در رشته های پزشکی دانشگاه های دولتی قبول شدند.

شایان ذکر است استان فارس با تعداد 221 نفر و بالاترین تعداد رتبه برتر کنکور 1400 در بین ادارات کمیته امداد کشور، مقام اول را کسب کرد.همچنین استان های اصفهان با 157 نفر و خوزستان با 148 نفر جایگاه دوم و سوم کشوری قرار دارند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان