کد خبر: ۱۵۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰
فرماندار اقلید تأکید کرد:

لزوم آمادگی لازم برای مقابله با بحران و وقایع طبیعی/عدم ترک محل کار مدیران شهرستان در مواقع ضروری

بزرگی با بیان اینکه باید پیش از وقوع هرگونه اتفاقی، آمادگی لازم برای مقابله با آن فراهم شده و از خسارت ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود، بر لزوم آمادگی لازم برای مقابله با بحران تأکید کرد و گفت: مدیران شهرستان، حتی مسؤولان غیربومی، نباید محل کار خود را در مواقع ضروری بدون هماهنگی ترک کنند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صبح اقلید، خلیل بزرگی فرماندار شهرستان اقلید در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور بخشداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت و برلزوم مدیریت و تلاش در راستای جلوگیری از وقوع بحران تأکید کرد.

وی به اجرای ویژه برنامه های متنوع شهرستانی به مناسبت هفته پدافندغیرعامل اشاره کرد و گفت: باید همه ادارات و نهادها و سازمان ها آمادگی لازم برای مدیریت بحران و کاستن خطرات ناشی از آن را همواره داشته باشند.

لزوم آمادگی لازم برای مقابله با بحران و وقایع طبیعی/عدم ترک محل کار مدیران شهرستان در مواقع ضروری

فرماندار اقلید با اشاره به تأکید برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران بخش ها در بخشداری ها، تصریح کرد: تمام ادارات باید آماده مقابله با هرگونه وقایع طبیعی (سیل، زلزله، ...) باشند.

بزرگی با بیان اینکه باید پیش از وقوع هرگونه اتفاقی، آمادگی لازم برای مقابله با آن فراهم شده و از خسارت ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود، تأکید کرد: مدیران شهرستان، حتی مسؤولان غیربومی، نباید محل کار خود را در مواقع ضروری بدون هماهنگی ترک کنند.

انتهای پیام/ح
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان