کد خبر: ۱۵۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

اولین سفر استاندار فارس با شهرستان کازرون آغاز شد

محمد هادی ایمانیه در اولین سفر استانی خود راهی شهرستان های کوهچنار و کازرون شد .
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و هیت همراه در اولین سفر رسمی شهرستانی خود به شهرستان کازرون که در ورودی این شهرستان به زیارت شهدا در گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش و ادای احترام به شهدای این شهرستان انجام گرفت.

در این مراسم فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان کازرون و کوهچنار، فرهاد شریفی قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون و تعدادی از مسئولین استانی استاندار را همراهی میکنند.

در ادامه این سفر استاندار علاوه بر حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و جمع بندی از برخی پروژه های عمرانی شهرستان از جمله بیمارستان امام علی(ع) میدان نفتی کنارتخته و خشت، منطقه ویژه اقتصادی کازرون، مجموعه ورزشی و ورزشگاه کازرون، تونل محرم و احتمالا از دریاچه پریشان دیدن خواهد کرد.

اولین سفر استاندار فارس با شهرستان کازرون آغاز شد

 استاندار فارس در این سفر در بازدید از جاده تازه احداث تنگ ابو الحیات گفت: با تخصیص اعتبار مورد نیاز این طرح به طور رسمی تا بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با حضور در روستا‌های کنده‌ای، دوسیران و باغستان وضعیت آبرسانی به این سه روستا را بررسی کرد.

ایمانیه بر تکمیل این طرح تا پایان اردیبهشت ماه تاکید کرد و گفت: اعتبار ۴۰میلیارد تومانی این طرح آبرسانی نیز به زودی تامین می‌شود.
استاندار فارس همچنین با حضور در شهر نودان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر مشکلات مردم نودان را بررسی و درباره ۲۴ساعته شدن درمانگاه این شهر، زیر سازی جاده‌های ورودی و طرح‌های کشاورزی و آبخیز داری دستورات لازم را صادر کرد.
همچنین ایمانیه با حضور در شهرک صنعتی قائمیه از  اختصاص اعتبار ۴میلیارد تومانی برای حل مشکل آب، برق گاز و جاده و پل این شهرک خبر داد و گفت: این شهرک باید به شهرک صنایع تبدیلی تبدیل شود .

تخصیص پنج میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز شهرستان کوهچنار وساخت مجتمع اداری ویژه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از دیگر مصوبات سفر استاندار بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: فارس ، شیرازه ، کازرون
نظرات بینندگان