کد خبر: ۱۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰
آیت الله دژکام:

تیر‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام امروز به سنگ خورده است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز با همه کارشکنی‌های صورت گرفته، تمام تیر‌های دشمنان به سنگ خورده و با اتکا به آیه شریفه‌ی «هُوَ الَّذیِ اَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدی وَ دینِ الحَقِّ لِیُـظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّه» عزت و عظمت مسلمانان و جامعه و امت اسلامی بیش از پیش حفظ و تثبیت شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، همایش بزرگداشت هفته وحدت در بخش گله‌دار شهرستان مُهر با حضور آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و جمعی از مسئولین محلی و علمای اهل تسنن و تشیع برگزار شد.

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در این همایش که در سالن شهید مظاهری گله‌دار برگزار شد با اشاره به آیه «قل لا اسئلکم علیه اجرا الّا المودّة فی القربی» گفت : همین آیه باعث به وجود آمدن وحدت در جامعه اسلامی ما شده است .

امام جمعه شیراز با اشاره به هجمه‌ها و تبلیغات سنگین غرب علیه انقلاب اسلامی و مظاهر اسلامی افزود؛ امروز با همه کارشکنی‌های صورت گرفته، تمام تیر‌های دشمنان به سنگ خورده و با اتکا به آیه شریفه‌ی «هُوَ الَّذیِ اَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدی وَ دینِ الحَقِّ لِیُـظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّه» عزت و عظمت مسلمانان و جامعه و امت اسلامی بیش از پیش حفظ و تثبیت شده است.


گفتنی است، در این مراسم شیخ مصطفی نوری امام جمعه اهل سنت و شیخ محمد گنجی ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع منطقه گله‌دار در سخنانی درباره فضایل رسول اکرم (ص) و همچنین مشکلات مردم منطقه به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان