کد خبر: ۱۵۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

نجات معجزه آسای مرد جوان از عمق ۲۵ متری یک چاه

رییس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد: مرد جوانی که در حادثه ای عجیب در عمق ۲۵ متری چاهی با ۷ متر آب گرفتار شده بود، با حضور به موقع آتش نشانان به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع  رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در پی تماس خانواده ای نگران با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن یکی از اعضای خانواده در درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۸:۵۳ دقیقه روز جمعه ۳۰ مهر ماه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را به همراه گروه امداد و نجات چاه نورد این سازمان به سوی محل حادثه واقع در روستای اسماعیل آباد، اعزام کرد.

قانع در بیان جزییات این حادثه گفت: مردی حدودا ۴۰ ساله که به همراه خانواده برای تفریح به مزرعه ای رفته بود به دلیل بی احتیاطی به عمق چاه ۲۵ متری واقع در زمین کشاورزی با ۷ متر آب سقوط کرد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه سریعا مشغول عملیات شدند و پس از ایمن سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی، در عملیاتی حساس با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، این شخص گرفتار را در حضور عوامل اورژانس، زنده از داخل چاه خارج کردند.

در پایان، پس از تایید صحت و سلامت فرد حادثه دیده، آتش نشانان با اطمینان از ایمنی محل، به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، با سرعت عمل آتش نشانان و مدیریت دقیق از رخ داد حادثه‌ای جدی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان