کد خبر: ۱۵۰۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰
معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز خبر داد:

بازداشت 9 تن از مرتبطین با پرونده فساد در شرکت عمران صدرا

محمدی دره شوری از ورود روند تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا به مراحل جدید پس از دستگیری متهمان خبر داد و گفت: دراین پرونده 9 تن از جمله 3 مسئول و 6 تن از مرتبطین با معاملات، احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، افشین محمدی دره شوری معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز با بیان اینکه پرونده فساد در شرکت عمران صدرا وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شده است، گفت: در پرونده شرکت عمران صدرا  9 تن از جمله 3 مسئول و 6 تن از  مرتبطین با معاملات، احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند.  

 وی افزود:در ادامه تحقیقات و پس از بررسی اتهام تبانی های صورت گرفته در معاملات تحقیقات دادسرا وارد ابعاد جدیدی از جرائم از جمله ارتشاء شده است.

معاون دادستان شيراز با اشاره به اینکه تحقیقات در پرونده مذکور در شعبه ویژه دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تکمیل است و جوسازی افراد در فضای مجازی هیچ تأثیری در اراده مقام قضایی در رسیدگی قاطع به پرونده های فساد نخواهد داشت تصریح کرد: اعلام اسامی افراد مطابق قانون تا پیش از صدور و قطعیت حکم ممنوع است و افرادی که اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله ذکر اسامی در خصوص پرونده های قضایی می نمایند مطابق قانون مجرم شناخته می شوند.

محمدی دره شوری در پایان  اظهارکرد: تلاش هدفمند برخی افراد در جهت حمایت از متهمان فساد تأمل برانگیز است و این موضوع نیز می تواند از سوی مقام قضایی مورد بررسی، تحقیق و پيگيري  قضایی قرار گیرد.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰
0
باسلام رانندها قشر زحمت کش جامعه واز همین مردم ولایت مدار هستند که فقط به دنبال کسب روزی حلال برای خانواده هستند و واقآ حق حوقوقشون یک جورای داره زایه میشه