کد خبر: ۱۵۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰
اختصاصی شیرازه:

مشکل توزیع سوخت در حال بررسی و رفع است/ بنزین با قیمت آزاد عرضه می شود

مدیرعامل پخش فراورده های نفتی استان فارس با بیان اینکه مشکل نرم افزاری توزیع سوخت در حال بررسی و رفع است، اظهار کرد: اکنون راه اندازی توزیع سوخت در اولویت است بنابراین تا برطرف شدن مشکل نرم افزاری، بنزین با قیمت آزاد عرضه می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه از ساعاتی پیش سیستم توزیع سوخت در جایگاه های پمپ بنزین سطح شهرهای استان فارس با مشکل روبرو شد و این جایگاه های سوخت با بستن گیت های ورودی، فعالیت خودشان را تعطیل کردند که باعث اختلال در فعالیت روزانه مردم شد.

اسدالله طاهری مدیرعامل پخش فراورده های نفتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه به تشریح این مشکل پرداخت و گفت: این مشکل نرم افزاری در سراسر کشور رخ داده و در سیستم سامانه به وجود آمده است.

وی افزود: همکاران فنی و عملیاتی ما در حال تلاش هستند تا جایگاه ها دوباره راه اندازی و توزیع سوخت آغاز شود؛ بیشتر شهرستان ها آموزش های لازم را فرا گرفتند و به نواحی اعلام شده تا با بررسی تلمبه ها و نازل های سوخت، جایگاه ها در مدار خدمت رسانی قرار بگیرند.

مدیرعامل پخش فراورده های نفتی فارس با بیان اینکه در ذخایر سوخت جایگاه ها و استان مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: مشکل نرم افزاری در حال بررسی و رفع است.

طاهری نحوه توزیع سوخت تا برطرف شدن مشکل نرم افزاری گفت: اکنون تامین و توزیع سوخت در اولویت است بنابراین تا برطرف شدن مشکل نرم افزاری، بنزین با قیمت آزاد عرضه می شود و دارندگان کارت سوخت می توانند پس از رفع مشکل دوباره از کارت خود استفاده کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود از مردم خواست آرامش خودشان را حفظ کنند تا با مدیریت و تلاش متخصصان، مشکل سوخت رسانی به ثبات برسد و هیچ جای نگرانی نیست.

به گزارش شیرازه، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز اعلام کرده که اکنون ۴۰ درصد از جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به صورت دستی به مدار فعالیت بازگشته‌اند. این جایگاه با قطع دستی سامانه هوشمند سوخت به مدار بازگشته اند.

در این جایگاه ها امکان عرضه بنزین و گازوئیل به نرخ دوم و قیمت آزاد وجود دارد. در تلاشیم تا مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت هر چه سریع تر رفع شود تا امکان دریافت بنزین به نرخ یارانه ای نیز امکان پذیر شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان