کد خبر: ۱۵۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

تکمیل ۱۴ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده توسط جهادگران شیرازی

کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در هفتهٔ گذشته در ادامهٔ فعالیت‌های جهادی اقداماتی نظیر برپایی موکب و پذیرایی به مدت ۳ ماه، تکمیل ۱۴ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله و توزیع جند مرحله بستهٔ معیشتی انجام داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، با وقوع زلزلهٔ سی‌سخت و سرازیر شدن سازمان‌های دولتی و گروه‌های جهادی و نیروهای داوطلب به سمت منطقه، صرف‌نظر از بحران‌های حاصل از زلزله، محرومیت سی‌سخت و روستاها و شهرستان‌های اطراف، به وضوح نمایان شد.

این مسئله لزوم کمک‌های، عمرانی، معیشتی و فرهنگی را بیش از پیش روشن کرد تا این گروه‌ها برای رفع مشکلات منطقه، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند مدتی تعریف کنند.

 کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز از ابتدای وقوع زلزله تا کنون با انجام فعالیت‌های، امدادی، عمرانی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی در کنار مردم این مناطق زلزله‌زده بوده است.

در همین راستا کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در هفتهٔ گذشته در ادامهٔ فعالیت‌های جهادی گذشته اقداماتی نظیر برپایی موکب و پذیرایی به مدت ۳ ماه،  تکمیل ۱۴ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله و توزیع جند مرحله بستهٔ معیشتی  انجام داد.

همچنین در اقدامی فرهنگی برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان سی‌سخت و بخش پاتاوه و توابع جشن عبادت برگزار کرد.

تکمیل ۱۴ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده توسط جهادگران شیرازی

در این جشن‌ها که در دو نوبت صبح و عصر جمعه برگزار شد علاوه بر اهدای چادر نماز، سجاده و بسته‌های تبرکی به دختران تازه‌ مکلف‌ شده، کیف و لوازم تحریر نیز هدیه شد. 

در  این برنامه که با همکاری برخی گروه های جهادی همکار برگزار شد برنامه‌های متنوع سرگرمی و آموزش نماز و احکام در کنار پذیرایی و تقدیم هدایا برای این کودکان در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان