کد خبر: ۱۵۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

برگزاری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسلم معین گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبانماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبانماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.

وی افزود: مرحله اول این رویداد بطور همزمان در 32 مرکز استانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم‌های سه الی پنج نفره و در سه رشته پویانمای، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه از تاریخ 12 تا 14 ابانماه در یک رقابت 48 ساعته برگزار شده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم‌های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

به گفته معین، مرحله نهایی این رویداد با حضور بیش از 100 تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه در تاریخ 25 تا 28 آبانماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان