کد خبر: ۱۵۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

دانش آموز عصاره و چکیده آینده، توان و ظرفیت یک جامعه اسلامی است

سردار بوعلی در پیام خود گفت: دانش آموز عصاره و چکیده آینده، توان و ظرفیت یک جامعه اسلامی است. بسیج یک شجره طیبه مملو از شور و انرژی و احساس مسئولیت به آرمان ها و خواست ملتی است که تمام داشته هایش را در راه اسلام و انقلاب فداکاری نموده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به مناسبت  آغاز هفته بسیج دانش آموزِی پیامی صادر کرد.

در شرح این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دانش آموز عصاره و چکیده آینده، توان و ظرفیت یک جامعه اسلامی است. بسیج یک شجره طیبه مملو از شور و انرژی و احساس مسئولیت به آرمان ها و خواست ملتی است که تمام داشته هایش را در راه اسلام و انقلاب فداکاری نموده است.

تلفیق مبارک و خجسته بسیج دانش آموزی را می توان آرمانخواهی جریان های وابسته به آموزش و تربیت دانست و نگاه تمدنی به این جریان مصمم و مخلص نسل‌های آینده را از دانش و تجربه و آگاهی سرشار خواهد کرد.

بی شک تمامی فعالین عرصه های فرهنگی و تربیتی اگر دل در گرو روشنایی عصر آگاهی کاذب و تبلیغات دروغین دارند باید با همه توان خود را وقف رویکرد تربیتی برای نسل های جوان آینده نمایند. آموزش و پرورش دانشگاه آدم سازی و سنگرهای فتح تمدن در روزگار قریبی است که اصول اولیه انسانی بعضا در آن به فراموشی سپرده شده و غبار غربت بر آرمان های اصیل ایرانی و اسلامی پاشیده شده است و اضمحلال این امپراطوری جهل فقط و تنها به دستان گره کرده جوانان و نوجوانانی ممکن است که هنوز سیاهی دروغ و نفرت و نفاق بر گرد پیشانی آنها ننشسته باشد.

امید آنکه روزی همه پتانسیل های بالقوه برای ارتقای این نهاد ارزش ساز و ارزشمند به کار بسته شود تا اثرات و خیرات آن مدینه فاضله اسلامی و تمدنی نوین را شکل دهد.

روز بزرگداشت مقام این جهاد گران بلند آتیه بر همه دانش آموزان بسیجی مبارک و تهنیت باد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان