کد خبر: ۱۵۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
همزمان با سراسر کشور؛

آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در استان فارس/ سردار بوعلی: نقش کلیدی فارس به قدمت تاریخ شناخته شده است

سردار بوعلی در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای بسیج بیان کرد: این رویداد رویداد به مقدمه ای جهت همکاری ما رغم خواهد خورد و امیدواریم که این رقابت ها در رویداد تولید محتوای بسیج، شروعی بر جهاد در فضای مجازی و در راه ایران اسلامی باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، امروز چهارشنبه 12 آبانماه در حال برگزاری است و برگزیدگان این رویداد همزمان با آغاز هفته بسیج در مراسم اختتامیه این رویداد اعلام خواهد.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن تبرک هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: این رویداد رویداد به عنوان مقدمه همکاری ما رغم خواهد خورد و امیدواریم که این رقابت شما در رویداد تولید محتوای بسیج، شروعی بر جهاد در فضای مجازی و در راه ایران اسلامی باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: همانطور که حضرت آقا در فرمایشات خودشان فرمودند که فارس در قله است باید گفت که استان فارس در همه ادوار و در کلیه زمینه ها سرآمد بوده و ضمن ایفای نقشی تعیین کننده و اساسی به قدمت تاریخ شناخته شده است.

سردار بوعلی در پایان سخنان خود با اعلام موضوعات به صورت رسمی رویداد آغاز شد و گفت: شرکت کنندگان در بخش پویانمایی با موضوعات سومین حرم اهل بیت(ع)، ایران قوی و استکبار ستیزی و در بخش بازی های تلفن همراه موضوعات ایران قوی، استکبار ستیزی، شهدای مدافع حرم و در بخش نرم افزار های تلفن همراه با موضوعات شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، سواد رسانه و تولید ملی به تولید محتوا بپردازند.


به گزارش شیرازه، گروه‌های شرکت کننده در این رویداد به مدت ۴۸ ساعت در محل برگزاری رویداد قرنطینه خواهند شد و پس از اعلام موضوع در مراسم افتتاحیه، شرکت کنندگان به صورت ایده محور طراحی پروژه خود را شروع کرده و در این ماراتن به رقابت می‌پردازند.

در این رویداد علاوه بر شرکت در زمینه بازی و نرم‌افزار های تلفن همراه، بخش پویا نمایی این رویداد شامل موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی و استاپ موشن می باشد و این رویداد نیز در کارخانه فناوری شیراز که محیط متناسب برای استارتاپ ها و فعالین عرصه دیجیتال می‌باشد برگزار خواهد شد.

شروع ماراتن تولید محتوای بسیج در استان فارس/ سردار بوعلی: نقش کلیدی فارس به قدمت تاریخ شناخته شده است

از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز یازدهم آبان ماه پذیرش گروه‌ها انجام شده و اسکان انجام می‌شود و در نهایت مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۸ صبح روز ۱۲ آبان در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد.

جوایز تیم نخست هر رشته برای تیم اول ۷ میلیون تومان، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان خواهد بود.

همچنین مرحله اول این رویداد بطور همزمان در ۳۲ مرکز استانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم‌های سه الی پنج نفره و در سه رشته پویانمای، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ابانماه در یک رقابت ۴۸ ساعته برگزار شده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم‌های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

مرحله نهایی این رویداد با حضور بیش از ۱۰۰ تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آبانماه برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه این رویداد همزمان جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان