کد خبر: ۱۵۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰
در بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال فارس؛

سردار حبیبی: فضای مجازی دنیا را به تسخیر خود آورده است/ اعلام آمادگی پلیس برای همکاری گسترده با فعالین فضای مجازی

فضای مجازی عرصه قدرت نمایی فضای حقیقی است و هر جامعه ای که می خواهد قدرتمند باشد و لگد مال نشود باید در فضای مجازی قدرت مند ظاهر شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس گفت: این رویداد و سایر رقابت هایی که در جهت ایجاد روحیه تولید محتوای فاخر برگزار می‌شود بسیار ارزشمند است چرا که تیم های جوان پیش رو با علم روز دنیا نیز در این رویداد حضور دارند.


سردار حبیبی در ادامه افزود: فضای مجازی دنیا را به تسخیر خود آورده است، در واقع فضای مجازی عرصه قدرت نمایی فضای حقیقی است و هر جامعه ای که می خواهد قدرتمند باشد و لگد مال نشود باید در فضای مجازی قوی باشد.


فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص بیان کرد: مسئولین این حوزه نیز موظف به فراهم سازی زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز این جوانان بوده و می‌باید با حمایت های خود آنها را پشتیبانی کنند.


سردار حبیبی ضمن اعلام آمادگی پلیس در جهت همکاری گسترده گفت: پلیس هم این آمادگی را دارد که واحد های تخصصی خود را به این فعالان فضای مجازی ارتباط دهد تا در صورت نیاز همکاری ویژه ای با فعالین این حوزه داشته باشند.


سردار حبیبی در پایان صحبت های خود  تصریح کرد: دشمنانی که با تمام توان، گروهی به نام بسیج را می خواهند زیر سوال ببرند؛ باید ببینید که امروز جوانان بسیجی برای آسایش و سرافزازی کشور چه اقدامات ارزشمندی می کنند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان