کد خبر: ۱۵۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس:

فضای مجازی بستری موثر برای هدایت جامعه است

مسئول بسیج دانشجویی فارس بیان داشت: بستر فضای مجازی یکی از مهمترین و اثرگذارترین بسترهایی است که با آن میتوان جامعه را هدایت کرد.
فضای مجازی بستری موثر برای هدایت جامعه استبه گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مسئول بسیج دانشجویی فارس در حاشیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان داشت: با توجه به اینکه در شهر شیراز خلا جدی در تبیین سومین حرم اهل بیت وجود دارد، حتما نیاز است فعالیت های هدفمند و موثری در حوزه تولید محتوا داشته باشیم


یوسفی در این خصوص افزود: مجموعه فضای مجازی سپاه فجر فارس با یک نگاه راهبردی و عمیق بستری فراهم کرده که دانشجویان، دانش آموزان و همه کسانی که دستی بر تولید محتوا در فضای مجازی دارند، دور هم جمع شوند و به عنوان یک الگو نشان دهند که می شود کارهای فاخری در زمینه های فرهنگی انجام داد.

وی با بیان این موضوع که بستر فضای مجازی یکی از مهمترین و اثر گذارترین بستر های میان جوامع است عنوان کرد: با استفاده از فضای مجازی و تولید محتوای هدفمند  میتوان جامعه را به سمت رشد و پیشرفت هدایت کرد.


یوسفی در پایان تصریح کرد:  بیشترین و مهمترین چالش ما در این زمینه تولید محتوا هدفمند است که برگزاری رویدادهای اینچنینی می تواند در شناسایی افراد توانمند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان