کد خبر: ۱۵۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

باید از تمام ظرفیت های استان فارس در عرصه تولید محتوا استفاده کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جنگ نرم روانی شدیدی بر علیه کشور ما راه افتاده است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت های استان که در حوزه تولید محتوا وجود دارد، استفاده کرد
از تمام ظرفیت های استان باید در عرصه تولید محتوا استفاده کرد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای بسیج بیان داشت: برگزاری اینچنین برنامه ای خلاق نیاز امروز جامعه است و به همین دلیل باید به مجموعه سازمان فضای مجازی تبریک گفت.

سهرابی در این خصوص افزود: برگزاری برنامه ها و رویداد های اینچنینی در حوزه تولید محتوا می تواند ظرفیت های عظیم و گسترده استان فارس در حوزه تولید محتوا را شناسایی کند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از شناسایی افراد و گروه ها، در تمام دستگاه های اجرایی استان می توان از این ظرفیت ارزشمند جهت تولید محتوا استفاده کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در حال حاضر جنگ نرم روانی شدیدی بر علیه کشور ما راه افتاده است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت های استان فارس در حوزه تولید محتوا وجود استفاده کرد.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود اضافه کرد: امیدوار هستیم دستگاه های اجرایی استان فارس پس از پایان این رویداد، زمینه اشتغال‌ زایی جوانان خلاق در این حوزه را فراهم کند.

انتهای پیام/

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان