کد خبر: ۱۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
استاندار فارس در گفتگو با «شیرازه»:

جریان سازی تولید محتوا نه تنها برای فارس بلکه برای کل کشور بسیار ضروری است

ایمانیه گفت: به نظر باید یک جریان ایجاد کنیم و فقط به این مسابقات اکتفا نشود. جریان سازی تولید محتوا نه تنها برای فارس بلکه برای کل کشور بسیار ضروری است چراکه ما در در تمام زمینه ها به محتواهای دیجیتال احتیاج داریم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز 14آبان ماه در حاشیه آئین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در شیراز برگزار شد، گفت: به نظر باید یک جریان ایجاد کنیم و  فقط به این مسابقات اکتفا نشود. جریان سازی تولید محتوا نه تنها برای فارس بلکه برای کل کشور بسیار ضروری است چراکه ما در در تمام زمینه ها به محتواهای دیجیتال احتیاج داریم.

وی افزود: گروه های سنی مختلف، از کودکان گرفته که محتواهای خاص که برایشان جذاب باشد تا دیگر گروها نیاز به  محتوای جذاب هستند، در غیر این صورت از محتواهای تولید شده توسط دیگران استفاده می‌کنند که معلوم نیست چقدر به نفع یا ضرر کشور باشد.

ایمانیه با بیان اینکه جوان، نوجوان، میانسال،سالمند، خانمها یا آقایان هر کدام به این گونه تخصص ها نیاز دارند، اظهار کرد: گروه های تخصصی هم نیاز به تحرک و تکان خوردن جدیدی دارند.

 نماینده عالی دولت در فارس در پایان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را مورد توجه قرار داد و  تصریح کرد: اینگونه رویداد ها در صورتی که تبدیل به یک جریان دائم، مستمر و فراگیر شود یعنی به کل کشور توسعه پیدا کند و هم مستمر باشد.

وی افزود: اگر رویداد های تخصصی تولید محتوا به یک مقطع زمانی اکتفا نشود،  می‌تواند به پیشرفت سریع تر کشور کمک کند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان