کد خبر: ۱۵۰۹۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

دلجویی بسیج کارگران فارس از کارگر هتل چمران شیراز

در پی رفتار دور از ادب و توهین آمیز مدیر هتل چمران شیراز با یکی از کارگران، سرگرد مختاری ریاست سازمان کارگری سپاه فجر با حضور در منزل این کارگر زحمتکش از ایشان دلجویی نمود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی رفتار دور از ادب و توهین آمیز مدیر هتل چمران شیراز با یکی از کارگران، سرگرد مختاری ریاست سازمان کارگری سپاه فجر به همراه  فرمانده حوزه کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) و فرمانده حوزه سلمان با حضور در منزل این کارگر زحمتکش از ایشان دلجویی نمود.

در این دیدار ضمن تفقد از این کارگر زحمتکش، ضمن مراتب تاسف از بی احترامی اخیر به ایشان، بر حمایت جامعه بسیجی از همه زحمتکشان کارگری تاکید شد که این حمایت در راستای نگاه متعالی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی به کار و کارگر می باشد.

گفتنی است، بازی روز جمعه فجر سپاسی و استقلال با حواشی خارج از زمین همراه بود که طیف وسیعی از افکار عمومی در فضای مجازی را درگیر کرد و واکنش برخی از مقامات مسئول را در پی داشت. 

ماجرا از این قرار بود که شامگاه پنجشنبه در حین ورود بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به هتل چمران شیراز به دلیل تجمع و شلوغی یکی از افراد کادر هتل نیز در امر ورود بازیکنان در ورودی هتل قرار دارد، ناگهان مالک هتل نیروی مذبور را گرفته و به وی سیلی می‌زند. 

چرایی این مسئله هنوز مشخص نیست و حتی روابط‌عمومی هتل در بیانیه‌ای که صادر کرده از این مسئله سخنی نگفته است اما قدر مسلم سیلی‌زدن به یک جوان آن هم در انظار عمومی با هر دلیلی که باشد امری خلاف انسانیت و اخلاق است. 

انتشار کلیپ این سیلی‌زدن در فضای مجازی به‌صورت گسترده منتشر و موجی از اعتراض را به همراه داشت.

دلجویی بسیج کارگران فارس از کارگر هتل چمران شیراز

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰
0
این مدیر بی ادب باید بر کنار شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰
0
اوف بر آدمهای قدرت طلب و ثروت دوست که فقط احترام به افراد پولدار و قدرتمند را بلد هستند و هیچ توجه و احترامی به اقشار ضعیف نمی گذارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰
0
چرا باید اجازه بدن صاحب این هتل از اسم شهید چمران برای هتلش استفاده بکنه ؟