کد خبر: ۱۵۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

اهدای کمربند طلای ۲۳۰ گرمی به بیمارستان خیریه سرطان جنوب

نیک اندیش شیرازی با اهدای کمربند طلای ۲۳۰ گرمی به بیمارستان خیریه سرطان جنوب در پیشبرد ساخت و تکمیل این پروژه سهیم شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، بانویی که نخواست، نام و شهرتش بیان شود، با مراجعه به مجمع خیرین سلامت استان فارس، کمربند زرینی که هدیه همسر مرحومش به وی بود را به بیمارستان خیریه سرطان جنوب اهدا کرد.

منوچهر باقری، مدیرعامل پروژه بیمارستان سرطان جنوب، به نمایندگی از ملک حسینی و تیم مدیریتی بنیاد خیریه سرطان جنوب و رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، این کمربند ۲۳۰ گرمی طلا را از وی تحویل گرفتند.

در ادامه لوح سپاس و تفاهم نامه تنظیم شده بین هیئت امنای بنیاد سرطان جنوب و اهداءکننده، به این خیّر محترم تقدیم شد.

گفتنی است، تاسیس بنیاد خیریه سرطان جنوب، به‌منظور انجام خدمات عام المنفعه در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه در راستای کمک به درمان و تأمین نیازهای بیماران سرطانی، آموزش و پیشگیری با استفاده از منابع مالی و بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و مردم نیک اندیش و شناسائی و تشویق و ترغیب توانگران نوع دوست در تأمین نیازهای بنیاد مذکور و ایجاد و توسعه مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیماران سرطانی با کلیه تجهیزات و امکانات پیشرفته مطابق با آخرین پیشرفت های علمی روز دنیا، پیش بینی شده است.

احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در شیراز، نمونه بارز عملکرد الهی و انسان دوستانه این بنیاد خیریه در جهت خدمت به هم وطنان است.

ملک حسینی، در مورد تاسیس این بنیاد  گفت: بیماران سرطانی واقعاً تحت فشار هستند. آنها خیلی اذیت می شوند و هزینه درمانشان نیز بسیار زیاد است، این بیماران علاوه بر مشکل جسمی، مشکلات روحی فراوان هم دارند، بنابراین باید کمک کنیم که دغدغه مالی نداشته باشند.

ملک حسینی بیان داشت: مردم فارس و جنوب ایران در خیر و برکت بی نظیر هستند، کمک کنند تا این مرکز هر چه زود تر ساخته شود، به یاری خدا تلاش می کنیم تا با کمک های مردم، بیمارستان سرطان را بسازیم، چون این بیمارستان تنها محل درمان نبوده و برای آموزش، پیشگیری و تحقیقات نیز برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است، بنیاد خیریه سرطان جنوب، پذیرای تمام هم وطنان و هم شهری های نیک اندیش، برای یاری رسانی در ساخت این مرکز درمانی می‌باشد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان