کد خبر: ۱۵۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور پارالمپیک و المپیک در شیراز برگزار شد

نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در این آیین با اشاره به مسابقات ورزشی دانشگاه های خارج کشور گفت: در مسابقات ورزشی استرالیا، خیرین و بالاترین مقام اجرایی جهت تجلیل قهرمانان دانشگاه های کشورشان جمع شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، شامگاه سه شنبه ۱۸ آبان ماه آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور مسابقات پارالمپیک و المپیک و جهانی شهر شیراز به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهر شیراز با حضور مسیولین شهری و استانی برگزار شد.

طاهری نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در این آیین با اشاره به مسابقات ورزشی دانشگاه های خارج کشور گفت: در مسابقات ورزشی استرالیا، خیرین و بالاترین مقام اجرایی جهت تجلیل قهرمانان دانشگاه های کشورشان جمع شدند.

وی ادامه داد: مساعدت های خیرین و کار های فرهنگی برای این است بگوییم که مردم شهر شیراز شما را دوست دارند و همه برای پیروزی شما دعا می کنند.

طاهری ضمن یاد آوری و تقدیر از خیرین شهر شیراز، گفت: رسالت داتی مجمع این است که باتوجه به اوضاع کنونی جامعه، خیرین گامی مهم در راستای ارتقای شهروندان بردارد.

نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، عامل تداوم شکوهمندی اسلامی ایران را قهرمانان دانست و اظهار کرد: قدر شما را می دانیم و دعای ۸۰ میلیون ایرانی پشتیبان پهلوانان است.


وی افزود: دو رسالت مجمع خیرین، فرهنگی و شهرسازی است و از انسان هایی تشکیل شده که برای این شهر افتخار هستند؛ ۸۰۰ سال استان فارس تاریخ مکتوب وقف دارد بنابراین شهر شیراز مدفن بزرگان بشریت بوده و مایه افتخار است.

طاهری با بیان اینکه مشاهیر و فیلسوفان شهر شیراز چهره های بین المللی هستند، تاکید کرد: نمایندگان این تمدن اسلامی و ایرانی و افتخار خلق می کنند و پهلوانان برای سومین حرم اهل البیت(ع) مایه شکوه هستند.


بنابه گفته این مقام مسئول، رسالت ذاتی مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز اشاعه فرهنگ است و در سراهای فرهنگ مهربانی، رسانه ها و شهرداری ها این کار مهم تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان سرمایه های اجتماعی هستند، گفت: این سرمایه مایه تغییر و تحول بوده و در هزاره سوم یک جامعه نیاز به چنین سرمایه های فاخری دارند.

نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه قهرمانی تولید نشود، پهلوانان پدید نمی شود، افزود: از مسئولان شهری درخواست داریم که این قهرمانان را تنها نگذارند چراکه این پهلوانان عامل تغییر و الگوی شهروندان هستند.

وی در پایان سخنان خود گفت:  بشریت نام قهرمانان را جز مفاخر ثبت می کند و باید یاد آور شد که فرهنگ، تمدن را به وجود می آورد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شیرازه ، ورزش ، شهرداری
نظرات بینندگان