کد خبر: ۱۵۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

پهلوانان استان فارس با باور قلبی در مقابل حریف خود حاضر می شوند/ توجه ویژه سپاه به ورزش با احداث سالن های ورزشی

سردار بوعلی گفت: همه ورزشکاران استان فارس، نشانی از فرهنگ، ادب و باور خودشان را به نمایش گذاشته اند و پهلوانان استان فارس با باور قلبی خودشان در مقابل حریف خود حاضر می شوند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، شامگاه سه شنبه ۱۸ آبان ماه آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور مسابقات پارالمپیک و المپیک و جهانی شهر شیراز به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهر شیراز با حضور مسیولین شهری و استانی برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این آیین با با اشاره اینکه کار فاخر خیرین در تقدیر ورزشکاران و قهرمانان، گفت: تجلیل ورزشکاران توسط خیرین با دولت و سازمان ها متفاوت است و این کار با ارزش ماندگار خواهد بود.

سردار بوعلی با بیان اینکه پرچم استان فارس در طول تاریخ همیشه بر فراز قله ها بوده است، اظهار کرد: این استان همانند همه گذشتگان خود در دستگیری، رفع مشکلات و محرومیت سرآمد است و استان فارس حتی از استان تهران در ایام کرونا برتر بوده است.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان مردم استان فارس در امر مساوات و همدلی دوران کرونا کمک کرده اند، تاکید کرد: طی پنج مرحله بیش از هزار نفر از زندان جرائم غیر عمد در این استان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزش برای حضور جوانان در این عرصه همیشه مورد توجه سپاه واقع شده است، عنوان کرد: موجودی سالن های ورزشی استان فارس تا چندین سال پیش، ۱۷۵ سالن بوده و طی چند سال ۳۰۰ سالن اضافه شده است.

سردار بوعلی ادامه داد: ۱۷۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان فارس توسط سپاه اضافه شده است. مجتمع فرهنگی و ورزشی به نام امام مهدی(عج) در شهر شیراز دست احداث بوده و بخش ورزشی با ۸ سالن در اولویت است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی تاکید کرد: استانی همانند فارس با ۵ میلیون جمعیت تیم فوتبال در لیگ برتر نداشته باشد و خداوند کمک کرد که صعود رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی یک تفاوت اساسی با بقیه تیم ها دارد، تاکید کرد: این تیم به نام شهید بوده و متعلق به مردم شیراز و استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه این تیم متعلق به کارخانه و صنعتی نیست که تبلیغاتی را انجام دهد، بیان داشت: بنابراین کار به صورت جدی و خدایی دنبال می شود.

بنابه گفته سردار بوعلی، تیم فجر شهید سپاسی ظرفیت این را دارد که یکی از تیم های برتر باشد و هر یک از ورزشکاران این استان نقش آفرینی بوده اند، عزیز هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: همه ورزشکاران استان فارس، نشانی از فرهنگ، ادب و باور خودشان را به نمایش گذاشته اند و حرکت با حجاب خانم جوانمردی، برادران گرایی و... نشان دهنده متمایز بودن استان فارس بوده و خودش را نشان می دهد.

سردار بوعلی معتقد است که پهلوانان استان فارس با باور قلبی خودشان در مقابل حریف خود حاضر می شوند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان