کد خبر: ۱۵۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ورزش یک مقوله تاثیر گذار اجتماعی است

حاجی زاده با بیان اینکه ورزش یک مقوله تاثیر گذار اجتماعی است که باعث شور در جامعه می شود، گفت: اتفاقات خوبی با همدلی و همکاری مسئولین استان در شش ماهه ورزش فارس رخ داد. خوشحالیم که بانی تجلیل از قهرمانان این دیار در بخش خصوصی، مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهر ساز شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، شامگاه سه شنبه ۱۸ آبان ماه آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور مسابقات پارالمپیک و المپیک و جهانی شهر شیراز به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهر شیراز با حضور مسیولین شهری و استانی برگزار شد.

عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه ورزش یک مقوله تاثیر گذار اجتماعی است که باعث شور در جامعه می شود، گفت: اتفاقات خوبی با همدلی و همکاری مسئولین استان در شش ماهه ورزش فارس رخ داد. خوشحالیم که بانی تجلیل از قهرمانان این دیار در بخش خصوصی، مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهر ساز شد.

وی ادامه داد: سهم ما در عزت و اقتدار ملی ۳۳ درصد مدال های کشور استان فارس است.


بنابه گفته حاجی زاده، خیرین و کار را شروع کرده اند و دیدگاهی که در شهرداری و شورای شهر شیراز است، بسیار ارزشمند بوده و هرجا در ورزش سرمایه گذاری کردیم موفق بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه منابع انسانی فوق العاده ای در بخش ورزش استان فارس وجود دارد، تاکید کرد: باید منابع مالی نیز در کنار این موضوع تقویت شود.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان