کد خبر: ۱۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
رئیس بسیج سازندگی استان فارس:

جریان جوان جهادی برخواسته از مردم تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها خواهند بود

قزل سفلی با بیان اینکه فقط با مردم می شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد، گفت: بر این‌باوریم جریان جوان جهادی بر خاسته از متن مردم با قبول مسئولیت درگام دوم انقلاب بن بست شکن و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها خواهند بود و مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت ها را با گزینش شایسته ترین ها فراهم کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در نشست دو روزه تشکیلاتی شهید جهادگر ابوذر غواصی که ویژه توانمند سازی مسئولین بسیج سازندگی و تسهیلگران بسیجی استان فارس گفت: مردم مالک انقلاب اند؛ ما باید خودمان را به مردم و مسائل شان نزدیک کنیم نه آنکه مردم در پیگیری مسائل شان به ما توسل شوند. بسیج سازندگی در مواجهه با مناطق؛ باید سخت ترین، صعب العبور ترین و مهجور ترین مناطق را برای محرومیت زدایی انتخاب کنند تا مصداقی از سازمان پیش رونده و پیشگام باشیم.

وی افزود: در انجام تمامی ماموریت ها خود را نیازمند به داشتن برنامه و پشتوانه علمی قابل اتکا می بینیم و در این زمینه باید از ظرفیت مجموعه های تولید فکر، دانشگاه و هیئت های اندیشه ورز می بایست به خوبی بهره بگیریم.

رئیس بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه فقط با مردم می شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد، گفت: بر این‌باوریم جریان جوان جهادی بر خاسته از متن مردم با قبول مسئولیت درگام دوم انقلاب بن بست شکن و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها خواهند بود و مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت ها را با گزینش شایسته ترین ها فراهم کنند.

بنابه گفته قزل سفلی، در گام دوم انقلاب می بایست با کار عالمانه و همگرایانه با اصالت دادن به خود مردم در راستای کاهش آسیب ها، محرومیت ها، مسائل و مشکلات جامعه گام برداریم و در این زمینه الگو سازی می بایست جایگزین کمیته سازی در اجرای برنامه باشد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان