کد خبر: ۱۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

حادثه تصادف کمربندی جوادیه سه کشته و فوتی در بر داشت

برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه عصر امروز منجر به کشته شدن یک نفر از رانندگان و نیز مصدومیت دو سرنشین، دیگر خودروها شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز از برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه خبر داد و گفت: در ساعت ۱۶ عصر امروز، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز یک حادثه دلخراش رانندگی در مسیر کمربندی جوادیه،خبر دادند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه اعزام كرد.
حادثه تصادف کمربندی جوادیه سه کشته و فوتی در بر داشت

بنابه اظهار آتش نشانان، یك دستگاه خودروی سواری ساینا در حین حركت به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به حالت کاملا واژگون متوقف می شود که این حادثه منجر به تصادف دو خودروی پراید دیگر در این مسیر می گردد. 

بر اثر شدت برخورد، راننده و یکی از سرنشینان دو خودروی پراید دچار آسیب دیدگی شدند كه هر دو مصدوم این حادثه در همان لحظات اولیه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 با معاینات اولیه عوامل اورژانس مشخص شد، درجریان این حادثه، راننده مرد ۳۰ ساله خودروی ساینا که از اتاقک خودرو به بیرون پرتاپ شده بود،  بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

 نیروهای آتش نشانی پس از رفع نشتی سوخت، ایمن سازی كامل محل حادثه، خودرو ها را به محل امن منتقل کرده  و محل را برای بررسی علت وقوع این حادثه مرگباررانندگی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان