کد خبر: ۱۵۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا:

استفاده از رویکرد مسئله محوری برای تحقق شیراز سومین شهر حرم اهل بیت(ع)/ اتحاد بین عرصه های فرهنگی یک ضرورت است

سلطانی گفت: رویکرد شورا و فعالان فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است که این رویکرد در برخی از مسائل نتوانسته نقش خودش را ایفا نماید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،علی اکبر سلطانی  رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی  شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هم اندیشی و همدلی صمیمانه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی استان فارس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز ،شهردار، اعضا شورا ،  مدیران شهری و فعالان فرهنگی برگزار شد، گفت: رئیس قبلی  سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری  با تغییر رویکردهای شهرداری  در دوره فعلی هم و غم خود را این موضوع قرار دارند تا اهداف مدنظر در رویکرد مسئله محوری محقق گردد.

 وی خطاب به رئیس جدید این سازمان گفت: ریاست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز یک مسئولیت کلیدی در عرصه  زمانی جنگ نرم  است.

سلطانی اتحاد بین عرصه های فرهنگی  در عین دشوار بودن را  یک ضرورت خواند و افزود:  رویکرد شورا و  فعالان  فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است که  این رویکرد در برخی از مسائل نتوانسته  نقش خودش را ایفا نماید .

سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه رویکرد شورای ششم  مسئله محوری است تصریح کرد:  در این رویکرد پیگیری و به نتیجه رسیدن مسائل در عرصه مختلف  شهری مدنظر است لذا از  مصطفی مشفقیان  رئیس جدید  سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و فعالان فرهنگی تقاضا داریم  که  با کنار هم قرار دادن نظرات و اندیشه ها؛ رویکرد مسئله محوری در مسائل  فرهنگی  شهر  رقم بخورد و بتوانیم شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (شیراز سومین شهر حرم اهل بیت  باید در قله باشد)  به معنای حقیقی در تمام ابعاد شخصیتی و اخلاقی آن چیزی که در خور شهر شیراز است به منصه ظهور برسد .

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان