کد خبر: ۱۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

کسب مقام برتر اعتلای بسیج در جشنواره مالک اشتر توسط سپاه فجر/ عملکرد بسیجیان فارس در سطح کشور سرآمد و درخشان بوده است

سپاه فجر استان فارس در موضوع "اعتلای بسیج" مقام برتر کشور را در ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین تجلیل از رتبه های برتر ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور مسئولان و برگزیدگان در تهران برگزار شد.

در این مراسم، سپاه فجر استان فارس براساس ارزیابی های انجام شده بعنوان رتبه برتر کشور در موضوع "اعتلای بسیج" معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سردار یداله بوعلی فرمانده این سپاه و بسیجیان استان فارس تجلیل بعمل آمد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه عملکرد بسیجیان فارس در سطح کشور سرآمد و درخشان بوده است، گفت: مجموعه اقدامات بسیج استان فارس در حوزه خدمت رسانی به مردم، طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بخصوص مقابله با بیماری کرونا،  رزمایش های کمک مومنانه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و ... بعنوان یک شاخص و الگو در سطح کشور قابل بررسی و معرفی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه این موفقیت بزرگ را مرهون تلاش، زحمات و ایثار همه بسیجیان و فرماندهان بسیجی در سطح استان فارس می دانیم، گفت: استان فارس در این عرصه نیز ظرفیت های عظیم خود را نشان داد و جوانان بسیجی و انقلابی خطه فارس بار دیگر در سطح کشور افتخار آفریدند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیجیان و رده های دیگری از فارس نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: من نیز به نوبه خود از جوانان انقلابی و بسیجی تشکر می کنم و کسب این مقام را به مردم شریف و بسیجیان استان فارس تبریک می گویم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان