کد خبر: ۱۵۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۸۲درصد افراد بالای ۱۲ سال در فارس واکسینه شده اند/ قدردانی از رییس پیشین دانشگاه و اعضای ستاد

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نخستین روز حضور خود در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه گفت: نزدیک به ۸۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شده اند و روند انجام واکسیناسیون برای ۱۸ درصد باقیمانده نیز در حال انجام است.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه ، سید وحید حسینی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز۲۴ آبان ماه در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ با قدردانی از جدیت، نیت نیک و پیگیری ‌های سازنده «مهرزاد لطفی» رئیس پیشین دانشگاه در مدیریت قوی بحران کروناویروس و پیشبرد اهداف دانشگاه، اعلام کرد: تلاش ها و پیگیری های انجام شده موجب شد تا اغلب شاخص‌های فارس در این بحران، در رتبه نخست کشور قرار بگیرد.

 وی همچنین با قدردانی از اعضای ستاد مدیریت کووید ۱۹ در دانشگاه افزود: منظم‌ترین نشست های مربوط به مدیریت کرونا در کشور که از ابتدا تاکنون به صورت مداوم برگزار شده، مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و اعضای این ستاد با پیگیری مستمر داده های کرونا در سطح استان به صورت روزانه از آغاز صبح، ایثارگرانه در حال خدمت رسانی و تامین سلامت مردم هستند.

حسینی با تاکید بر تداوم برگزاری نشست های روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه و جدیت در پیگیری امور مرتبط با سلامت و مصوبه های پیشین از سوی اعضای این ستاد اظهار داشت: مردم فارس نیز از ابتدا با همدلی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مدیریت و مهار کروناویروس با مجموعه سلامت همراه هستند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد این ستاد افزود: رضایت خداوند، وجدان راضی و آینده ای روشن حاصل از نتیجه تلاش ها و اقدامات ارزشمند این ستاد است که همیشه در تاریخ، ذهن و قلب مردم فارس، ماندگار می ‌ماند.

سرپرست جدید دانشگاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه همچنان فارس در میزان انجام واکسیناسیون در جایگاه برتر کشور قرار دارد، یادآور شد: نه تنها پیشینه شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و ارایه کننده خدمات درمانی به بیماران استان های دیگر، بلکه عملکرد کادر بهداشت و درمان در تامین سلامت مردم استان فارس نیز گویای آن بوده است.

تقدیر روزانه از مراقبان سلامت پیگیر استان در راستای واکسیناسیون عمومی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اعلام گزارشی از وضعیت آمارهای مربوط به انجام واکسیناسیون در استان، عنوان کرد: روزانه اسامی مراقبان سلامت پیگیر استان در راستای واکسیناسیون عمومی تقدیر می شود.

عبدالرسول همتی با بیان اینکه نزدیک به ۸۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شده اند و روند انجام واکسیناسیون برای ۱۸ درصد باقیمانده نیز در حال انجام است، گفت: با تحقیقات میدانی انجام شده، اسامی افراد باقیمانده از سامانه «سیب» استخراج شده و مراقبان سلامت و بهورزان استان در حال پیگیری و تماس با جمعیت باقیمانده هستند هر چه سریع تر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و ایمن سازی جامعه به طور کامل انجام شود.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان