کد خبر: ۱۵۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰
در گفتگو با "شیرازه" مطرح شد؛

رفع مشکلات و معضلات مردم با برگزاری جلسات در اتاق بسته میسر نمی‌شود/ سفر های استانی رئیس جمهور موجب جذب راهکار های کلیدی مشکلات است

قادری در خصوص سفر های استانی رئیس جمهور و وزرا بیان کرد: حضور بدون تشریفات و صحبت های بدون تکلف مردم با مسئولین امری تاثیر گذار و قابل تقدیر است چرا که باعث ایجاد فضای اعتماد سازی برای مردم و اطمینان خاطر جهت رفع مشکلات و کمبود های آن ها می‌باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس  و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه از برقراری ارتباط موثر مردم و رئیس جمهور خبر داد.

قادری با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در صد روز اولیه دولت بیان کرد: از زمان استقرار دولت جدید و شروع به کار کابینه، شاهد فعالیت های بی وقفه و تلاش های مجاهدانه ای در کلیه زمینه ها و خصوصا رفع مشکلات مردم بوده ایم.

وی با اشاره به سفر های استانی و جمعه های بدون تعطیلی رئیس جمهور اضافه کرد: این سفر ها که تحولی موثر و مورد نیاز جهت جلب اعتماد اقشار مردم بود در جهت شناخت و رفع مشکلات مردم بسیار اثر گذار بوده چراکه رفع مشکلات و معضلات مردم صرفا با برگزاری جلسات در اتاق بسته میسر نمی‌شود.

قادری در خصوص سفر های استانی رئیس جمهور و وزرا ادامه داد: حضور بدون تشریفات و صحبت های بدون تکلف مردم با مسئولین امری تاثیر گذار و قابل تقدیر است، چرا که باعث ایجاد فضای اعتماد سازی برای مردم و اطمینان خاطر جهت رفع مشکلات و کمبود های آن ها می‌باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: حضور مسئولین در میان مردم، به خودی خود در حل مشکلات کمک موثری می کند، چنانکه مسئولین پس از حضور میدانی و شناخت کمبود ها می‌توانند در همان مکان به جذب راهکار های کلیدی در جهت رفع این مشکلات بپردازد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: فعالیت های بی وقفه دولت در صد روز گذشته امری قابل ملاحظه و تاثیر گذار است اما حجم مشکلات و کمبود های مردم به قدری باعث شده که این اقدامات به طور کامل جوابگوی نیاز های آنها نباشد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: انتظار می‌رود تا با ادامه این روند و تلاش های بی وقفه شاهد اتفاقات مثبت دیگری در زندگی مردم صبور و فهیم ایران باشیم.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان