کد خبر: ۱۵۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

اجرای ۲۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد

فرمانده سپاه فیروزآباد ضمن اشاره به شعار محوری هفته بسیج گفت: در هفته بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" در سطح شهرستان فیروزآباد اجرا می‌شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، سرهنگ محمد امین صباغیان مقدم فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و کارکرد آن در ارکاننظام اسلامیبیان کرد: امام راحل با بنا کردن بسیج، حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر دوش خود مردم نهاد و با این کار نظام را بیمه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: فرهنگ بسیجی همراه با اخلاص و ایثار و مردم‌داری و خدمت و ولایتمداری و تلاش برای رشد معنوی در ابعاد مختلف برای خود و دیگران است و امروز جامعه اسلامی ما و دنیا به این فرهنگ مترقی نیاز دارد.

صباغیان مقدم ضمن اشاره به اهمیت روحیه بسیجی در میان آحاد مردم در ارائه خدمت افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد هفته بسیج در تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برنامه‌های تربیتی و بصیرتی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، برگزاری یادواره شهدا 202 شهید بسیجی شهرستان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی افزود: ویزیت رایگان پزشک عموم ، برگزاری میز خدمت جهادی، برگزاری نشست های بصیرتی، نمایشگاه عکس، اردوهای جهادی، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، برگزاری شب خاطره بسیج، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان،دیدار و تجلیل از خانواده شهید، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، گوشه هایی از این برنامه ها می باشد.

رسانه ها پیگیری مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهند

حجت الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه تلاش های سپاه و بسیج در جهت خدمت رسانی به مردم نباید از دید رسانه ها مغفول بماند، عنوان کرد: رسانه ها باید دغدغه مردم را بیان کنند، اما وارد عرصه تخریب و سیاه نمایی نشوند، زیرا انتقاد با تخریب فرق دارد.

وی مخاطب را سرمایه اصلی یک رسانه دانست و یادآور شد: برای مردم قلم بزنید و سوژه های مردمی را دنبال کنید و نقد منصفانه را سرلوحه قرار دهید و با انعکاس اقدامات مثبت، بسیجی وار از هویت کشور و نظام و مردم دفاع کنید.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان