کد خبر: ۱۵۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰
در آستانه هفته بسیج برگزار می‌شود:

اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شیراز /کلنگ زنی سه واحد مسکونی در مناطق کم برخوردار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان کرد: برنامه های هفته بسیج از روز شنبه 29 آبانماه با شعار محوری "بسیج پاره تن ملت است" در سطح کلیه پایگاه ها، حوزه ها و گردان های این ناحیه با اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص و عمومی در سطح ثارالله برگزار خواهد شد.
اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شیراز /کلنگ زنی سه واحد مسکونی در مناطق کم برخورداربه گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، نشست خبری سپاه ناحیه ثارالله شیراز به مناسبت هفته بسیج، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آبانماه با حضور بهادر علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار شد.

عیلپور در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، به فرمان شکل گیری بسیج مستضعفین توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: هر کجا که بسیج در صحنه های مهم و مختلف حاضر بوده است، شاهد نقش آفرینی موثر و فعالیت چشمگیری بوده ایم همانند هشت سال دفاع مقدس که بسیجیان بیشترین نقش را در جبهه های حق علیه باطل ایفا کردند.

وی در اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که از خدا خواستند تا با بسیجیان محشور شوند ادامه داد: هر گاه روحیه بسیجی در صحنه های مختلف نظیر سیل، زلزله، کرونا و سایر تهدیدات حاضر بودند، همواره با پیروزی و دستاورد های بزرگی همراه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز ضمن توجه به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج عنوان کرد: برنامه های هفته بسیج از روز شنبه 29 آبانماه با شعار محوری "بسیج پاره تن ملت است" در سطح کلیه پایگاه ها، حوزه ها و گردان های این ناحیه با اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص و عمومی در سطح ثارالله برگزار خواهد شد.

علیپور در ادامه به تشریح فعالیت های برنامه ریزی شده در هفته بسیج پرداخت و اضافه کرد: رزمایش حماسه حضور در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) و با حضور هزاران نفر از بسیجیان حوزه ها و گردان های سطح ناحیه ثارالله و سایر نواحی شیراز به منظور ایجاد وحدت و نمایش اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود.

وی از توزیع بیش از۱۴۷۰۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها به همت خیرین و کمک های مردمی در میان نیازمندان و محلات کم برخوردار شیراز توزیع گردیده است و تهیه و توزیع این بسته ها در هفته بسیج نیز تداوم خواهد داشت.

این مقام مسئول به تشریح سایر فعالیت های برنامه ریزی شده در هفته بسیج پرداخت و افزود: برنامه هایی نظیر تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان در برنامه شبی با شهدا با عنوان آبروی محله، دیدار با مدافعان سلامت در بیمارستان شهید دستغیب و تجلیل از کادر درمان، برپایی میز خمدت جهادی در روستا ها و محله های محروم و کم برخوردار، برپایی نمایشگاه های هفته بسیج، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران بسیجی، نذر خون و پیاده روی خانوادگی از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده در این هفته مبارک می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز ادامه داد: همچنین برنامه میقات صالحین با شرکت گسترده بسیجیان در صفوف نماز جمعه و با هدف نمایش وحدت و اقتدار بسیج در روز جمعه برگزار خواهد شد.

علیپور از کلنگ زنی سه واحد مسکونی در یکی از روستا های حاشیه شهر شیراز خبر داد و گفت: تا کنون ۹ باب منزل در روستا های کرونی و دهک با همت گروه های جهادی و کمک های مردمی توسط جهادگران بسیجی این ناحیه ساخته شده و تحویل خانواده های نیازمند شده است و همچنین کلنگ زنی سه واحد مسکونی دیگر در هفته مبارک بسیج صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه صحبت های خود از برگزاری برنامه چهارشنبه های طلایی در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سخن گفت و اضافه کرد: برنامه چهارشنبه های طلایی که توسط خواهران بسیجی ناحیه مقاومت ثارالله برگزار می‌شود با هدف احیا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان بانوان با پخش شیرینی و شکلات و اهدای شاخه های گل به بانوان تجلیل به عمل می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز در خصوص فعالیت های صورت گرفته به کادر درمان و کمک رسانی در واکسیناسیون عمومی مطرح کرد: در این زمینه نیز اولین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی تزریق واکسن در استان فارس در حسینیه ثارالله (ع) شیراز با همت جهادگران سلامت و بسیجیان این ناحیه راه اندازی و فعال گردید.

وی در اعلام سایر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: برنامه های آزاد سازی زندانیان با عنوان نذر رهایی تاکنون بیش از ۵۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک ها خیر مردم نیک اندیش ازاد شده اند و همچنین برنامه های غبار روبی از قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح کانون بسیج رسانه و تجلیل از فرماندهان بسیجی مقام آور در جشنواره مالک اشتر از جمله برنامه های شاخص این هفته مبارک می‌باشد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان