کد خبر: ۱۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰
در سفر استاندار فارس به شهرستان خرامه مطرح شد:

مصوبه سفر ریاست جمهور درخصوص تسریع انتقال آب سد درودزن به خرامه مشکلات بخشی از موانع تامین آب منطقه را رفع می‌کند

استاندار فارس توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تولید در خرامه را مهم‌ عنوان کرد و گفت: با توجه به مصوبه تسریع انتقال آب سد درودزن به شهرستان خرامه که طی سفر ریاست جمهوری به استان فارس تصویب شد، بخشی از موانع تامین آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی رفع خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد هادی ایمانیه، در حاشیه سفر به  شهرستان خرامه، هدف از سفر به این شهرستان را رسیدگی به مشکلات موجود برشمرد وتوسعه زیرساخت‌ها و افزایش تولید در این ناحیه را مهم‌ عنوان کرد و گفت: با توجه به مصوبه تسریع انتقال آب سد درودزن به شهرستان خرامه که طی سفر ریاست جمهوری به استان فارس تصویب شد، بخشی از موانع تامین آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی رفع خواهد شد. 

وی با انتقاد از روند کند انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های جدی این موضوع هر چه سریع‌تر به سرانجام رسد. 

استاندار فارس ضمن بازدید از محور مواصلاتی خرامه - مرودشت و پل حسن‌آباد، وضعیت این جاده را از نظر ایمنی نامناسب توصیف کرد و بیان کرد: در همین راستا، پل حسن‌آباد و دست‌کم بخشی از این جاده تا پایان سال جاری آسفالت خواهد شد. 

نماینده عالی دولت در استان فارس حمایت از رونق تولید در شهرستان خرامه را، به‌ویژه در زمینه دامداری، بااهمیت ارزیابی کرد و افزود: پرورش بز با تغییرات ژنتیکی و پرورش شتر دو حوزه به‌روز و شایان توجه در شهرستان خرامه است که می‌تواند به الگویی برای افزایش ارزش‌افزوده، در کل استان و کشور تبدیل شود.

وی همچنین درباره راه‌اندازی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شهرستان خرامه، از تامین اعتبار و بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و موانع توسعه کارخانه فولاد خرامه اشاره و تصریح کرد: یکی از مشکلات دسترسی به برق لازم است که با احداث پست برق یادشده رفع می‌شود و مسأله دیگر تامین سنگ آهن فولاد است که این موضوع نیز با همکاری مسوولان ایمیدرو به سرانجام خواهد رسید.


استاندار فارس در این سفر همچنین نوید داد که استخر دانش‌آموزی و خوابگاه ورزشی ناتمام شهرستان‌ خرامه طی چند ماه آینده و با تزریق بودجه کافی در اختیار اهالی این ناحیه قرار گیرد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان