کد خبر: ۱۵۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه مرودشت:

بسیج آینده انقلاب را بیمه کرد/اجرای ۸۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان مرودشت

نصیبی از اجرای ۸۰۰ برنامه در هفته بسیج درشهرستان مرودشت خبر داد وگفت: امام راحل عظیم الشان انقلاب با پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان ،آینده انقلاب را بیمه نمود و امروز بعد از گذشت چهار دهه از تشکیل بسیج، شاهد پیشرفت های آن در همه ابعاد هستیم .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امیدنصیبی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مرودشت در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بسیج متعلق به همه کسانی است که دل در گروه نظام و این انقلاب دارند، گفت:امام راحل عظیم الشان انقلاب با پیشنهادخود مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان ،آینده انقلاب را بیمه نمود و امروز بعد از گذشت 4دهه از تشکیل بسیج، شاهد پیشرفت های آن درهمه ابعاد هستیم .

وی افزود: توسعه متوازن بسیج در همه ابعادپشتوانه دلگرم کننده ای در همه نهادها وارگان های که درمسیرپیشرفت نظام اسلامی عمل می کنند،می باشد.

نصیبی در ادامه با بیان اینکه گفتمان بسیج در حقیقت تحکیم پایه های انقلاب اسلامی برای زمینه سازی نهضت انتظار و وقوع تمدن جریان ساز ظهور مهدوی می باشد،اظهار کرد:سیاستی که وجود دارد بهره گیری از منویات وتدابیررهبر انقلاب برای تبین جایگاه ونقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب می باشدوبه نوعی از همین سند بسیج باید برای تحقق عینی بیانیه دوم انقلاب وبا استفاده از ظرفیت رسانه ها وفضای مجازی، گفتمان سازی صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت بسیج را بزرگترین تشکل مردمی نام برد و تصریح کرد:بزرگترین تشکل مردمی بسیج می باشد که بدون مزدو منت،پرکار و کم توقع در راه انقلاب و نظام برای خوش بینی و امید آفرینی مردم فعالیت می نمایندودر شهرستان مرودشت بیش از 300 گروه جهادی بسیجی داریم که در بحث  کمک به ساخت مسکن محرومان وکمک های مومنانه ، توزیع بسته های فرهنگی،تحصیلی ،غذایی وکمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمدتلاش می نمایند.

این مقام نظامی با گرامی داشت یادو خاطره همه شهدا و خصوصا شهدای بسیج خاطر نشان نمود.یکی از طرح های ماندگار بسیج،طرح واکسیناسیون شهید سلیمانی در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونامی باشدکه از مردم تقاضا داریم که هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون افراد خانواده خود اقدام شایسته داشته باشند.

وی تاکید کرد:بسیج و سپاه پیش برنده و پیش رونده و قلب تپنده نیروهای مسلح در کنارمولفه های دیگر نظام می باشد و امروز توان بازدارندگی نیروهای مسلح با بازوئی پرتوان و زانوی قدرتمند بسیج می باشد.

فرمانده سپاه مرودشت با بیان شعار محوری هفته بسیج،«بسیج پاره تن مردم است» عنوان کرد:شهرستان ولایت مدار و شهید پرور مرودشت با 800برنامه شامل صبحگاه مشترک، تجمع باشکوه بسیجیان در روز 3 آذر ماه ،حضور با اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان،ویزیت رایگان مناطق محروم،یادواره شهدای آبروی محله ،برپایی اردوی جهادی ،افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی ،پویش نذرخون،محفل انس با قرآن وتجلیل از بسیجیان وشهدای اصناف ،تولیدات رسانه ای،آزادی زندانیان غیرعمد، ،گلبارن قبور مطهر شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان و بخش ها و... به استقبال 42سالگرد هفته بسیج خواهد رفت.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان