کد خبر: ۱۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از کشف جسد شوهر زیر تخت خواب پس از یک سال تا دستگیری سارقان خانه بهزیستی درداراب

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.


زني كه يك سال با جسد شوهر خود زندگي كرد


رئيس پليس آگاهي استان گفت: با هوشياري پليس جسد شوهر زير تخت‌خواب همسر خود در شيراز كشف شد.

 كاووس حبيبي ، بيان كرد: در مردادماه سال 99 خانمي جوان به پليس آگاهي استان مراجعه و بيان کرد كه برادر 45 ساله‌اش چند روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است كه بررسي موضوع جهت پيدايش مفقودي در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي استان تحقيات گسترده خود را در اين زمينه آغاز كردند و با بدست آوردن سرنخ‌هاي جديد و با بررسي‌هاي تكنيكي و اطلاعاتي به همسر43 ساله فرد مفقودي مشكوك و وي را احضار كردند.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه همسر فرد مفقودي در بازجويي اوليه خود را بي اطلاع از موضوع مي‌دانست در برابر مستندات پليس لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم اعتياد به مواد مخدر داشت و من با اين قضيه مشكل داشتم و سال گذشته وي را به قتل رساندم.

 حبيبي  تصريح كرد: متهم در تحقيقات تخصصي اقرار كرد كه همسرم اعتياد به شيشه داشت و شب حادثه به دليل مصرف مواد مخدر حال وي خراب شد و چون از دست او بسيار عصباني بودم با مقدار زيادي قرص وي را مسموم و صبح كه بيدار شدم متوجه شدم فوت كرده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: متهم در پاسخ به سوال خبرنگار مبني بر اينكه پس از فوت همسرت چه اقدامي انجام دادي و چرا با پليس و اورژانس تماس نگرفتي، گفت: چون خيلي ترسيده بودم با فراهم كردن نمك وي را موميايي و با شن و ماسه آن را در زير تخت‌خواب اتاق خوابمان دفن كردم و پس از ازدواج مجدد با فردي ديگر در اين مدت روي همان تخت‌خواب استراحت مي‌كرديم.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه با هماهنگي مقام قضائي جسد فرد متوفي در منزل خودش در زير تخت‌خواب كشف و تحويل پزشك قانوني شد، عنوان داشت: در بررسي تخصصيي انگيزه متهمه اختلافات مالي و خانوادگي بوده است و پس از سير مراحل قانوني وي روانه زندان شد.

كشف ترياك از زين و خورجين موتورسيكلت

فرمانده انتظامی ني‌ريز از کشف 48 کیلو تریاک در بازرسي از زين يك دستگاه موتورسيكلت در آن شهرستان خبر داد.

 سيدمحمد يوسفي ، با اعلام این خبر بيان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر ني‌ريز حین کنترل خودروهای عبوری در گردنه گچين به یک دستگاه موتورسيكلت مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وی افزود: راكب بدون توجه به ايست پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز با توجه به كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا موتورسيكلت را رها و متواري شد.

فرمانده انتظامی ني‌ريز با بيان اينكه در بازرسي از زين و خورجين موتورسيكلت 48 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد، تصريح كرد: تلاش براي دستگيري متهم متواري ادامه دارد.

كشف قاچاق میلیاردی دركوه ‌چنار


فرمانده انتظامی كوه‌چنار از کشف كالاي قاچاق به ارزش يك میلیارد و 200 ميليون ریال خبر داد.

 لطف‌الله محمدي، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی كوه‌چنار حين گشت‌زني در محورهاي مواصلاتی این شهرستان به يك سواري پژو 405 حامل بار مشكوك و دستور ايست را صادر كه راننده بدون توجه اقدام به فراركرد.

 محمّدی افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي موفق شدند خودرو را توقيف و در بازرسي از آن 470 ثوب انواع پلیور زنانه و 14 جفت كفش خارجي قاچاق را كشف كنند.

فرمانده انتظامی كوه‌چنار با بيان اينكه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را یک میلیارد و 200 ميليون ریال برآورد كرده‌اند، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

این مقام انتظامی با بيان اينكه نيروي انتظامي با تمام توان با قاچاقيان كالا برخورد مي‌كند، گفت: دستگاه‌هاي متولي امر بايد در اين زمينه ورود پيدا كنند و با پليس همكاري داشته باشند.

دستگیری سارقان خانه بهزیستی درداراب  

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری 3 سارق و كشف اموال مسروقه به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.

 علیرضا نوشاد ، بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت از خانه بهزيستي واقع در بخش فسارود داراب، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی پاسگاه پاسخن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس موفق شدند در اين خصوص يك زن و شوهر 38 و 40 ساله و همدست آنان(مرد) را نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامی داراب با ببان اينكه در بازرسي از مخفيگاه سارقان سابقه‌دار مقداري وسايل اسباب بازي كودكان، درب و پنجره، تلويزيون، كولر آبي و آبرگرمكن مسروقه كه متعلق به خانه بهزيستي بود كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.

 نوشاد خاطر نشان كرد: متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

کشف نيسان سرقتي در بیضا

فرمانده انتظامي بیضا از کشف خودرو سرقتي توسط ماموران گشت پاسگاه بانش این شهرستان خبر داد

 محمود نجفی ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي پاسگاه بانش بیضا حين گشت زني در حوزه استحفاظي به يک دستگاه وانت نیسان که به صورت بلاصاحب در كنار خيابان رها شده بود مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد اين خودرو سابقه سرقت از شهرستان مرودشت دارد.

فرمانده انتظامي بیضا با بيان اينكه خودرو براي سير مراحل قانوني روانه پاركينگ شد، تصريح كرد: تلاش برای شناسایي و دستگيري سارق با جديت ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت


جانشين فرمانده انتظامی مرودشت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 فرهام عسكري در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بيان كرد: ماموران انتظامي مرودشت در یک ایست بازرسی مقطعی در محور شیراز- اصفهان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، 3 دستگاه کولر گازی، تلویزیون و مایکروويو، 4 حلقه لاستیک، 44 بکس سیگار و 8 کارتن انبه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

عينك‌هاي قاچاق روانه بازار نشدند

فرمانده انتظامی اقلید گفت: در بازرسي از يك سواري 405 انواع عينك‌هاي قاچاق به ارزش 7 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف شد.

 مراد صارمی ، در این خصوص اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری دژکرد اقليد حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی اين شهرستان به یک سواري پژو 405 حامل بار مشکوک و آن را با اقدامات فني و تخصصي توقيف كردند.

وی افزود: ماموران انتظامي در بازرسی از اين خودرو يك هزار و 992 عدد عینک خارجي قاچاق کشف و راننده را نيز دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقليد با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 7 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد کرده‌اند، افزود: راننده براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق با 15 فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری یک سارق و کشف 15 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

 مهدی جوکار، با اعلام این خبر بيان كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فیروزآباد افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ‌هاي به جامانده در سرقت‌ها، یک نفر متهم را در اين رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائي آن را دستگیر کردند.

 جوکار بیان کرد: متهم در بررسی‌های فنی به 15 فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان