کد خبر: ۱۵۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

جوانان متخصص و نخبه در بدنه دولت بکارگیری شوند/ اجازه انحراف در مکتب بسیج را نمی دهیم

رضایی گفت: دولت انقلابی باید ضمن استفاده از جوانان تحصیلکرده و نخبه در زمینه تغییرات موجود، سرعت لازم را بکار گیرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در همایش پرچم داران دفاع از انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته بسیج در شهرداری مرودشت برگزار شد، ضمن تبریک این ایام، گفت: فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل عظیم الشان انقلاب، ایمان قلبی وی بود.

وی افزود: معجزه اصلی امام (ره) ارتباط قلبی با خدا، ایمان و یقین وی بود لذا امروزه ما باید دنباله رو آرمان‌های شهدا باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: ایجاد انقلاب سخت ولی حفظ آن سخت‌تر است، لذا امروز در شرایط حساس کنونی جامعه که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، پیشکسوتان نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام راحل به دست فراموشی سپرده شود.

رضایی با بیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال آن هستند که امام کوخ نشینان را کاخ نشین معرفی کنند، ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند که با انحراف در جامعه و به اسم بسیج و اسلام، مردم را از این شجره طیبه و نهاد مقدس دور کنند.

بنابه گفته این مقام مسئول، آنان که امروز به دنبال انحراف در مکتب بسیج هستند، همان کسانی‌اند که به اسم انقلاب به نان و نوایی رسیده‌اند، در حالی‌که شرط عزت و سربلندی این است که بر سر شعارهای روز اول بمانیم، مبادا خود را از مکتب بسیج و امام (ره) جدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این روزها حال دل مردم به سبب شرایط اقتصادی و معیشتی خوب نیست و مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار دارند که در حل مشکلات مردم تسریع کنند.

رضایی با بیان اینکه امروز راه برای دولت انقلابی باز شده است ولی بدنه دولت همان مدیران دولت سابق است، تاکید کرد: در این زمینه دولت انقلابی باید ضمن استفاده از جوانان تحصیلکرده و نخبه در زمینه تغییرات موجود، سرعت لازم را بکار گیرد.

وی از مردم تقاضا داشت که اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و دست در دست یکدیگر در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که به دنبال ایجاد تفرقه افکنی میان مردم و مکتب بسیج و نظام است، ایستادگی کرده و اجازه عرض اندام به آنان ندهند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان