کد خبر: ۱۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبرداد:

برگزاری سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای ویژه طلاب سراسر کشور در هفته بسیج

صحت گفت: یکی از اقشار مهم جامعه طلاب هستند و سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای دومین سال متوالی، سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای را در هفته بسیج ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می کند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد صحت مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای خبر داد و گفت: این دوره در هفته بسیج ویژه طلاب کل کشور برگزار می شود؛ امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: معاونت تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با آگاهی از ضرورت های فوق شکل گرفته است تا بار تربیت کادر انقلابی و مجاهد در عرصه فضای مجازی برای انقلاب اسلامی را جامه تحقق بپوشاند.

صحت با اشاره به راه اندازی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: نسرا یا همان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با هدف ارتقا سواد رسانه ای عموم جامعه در استان فارس ایجاد و با 40 شعبه فعال در تمامی شهرستان ها در حال فعالیت می باشد.

بنابه گفته مسئول سازمان فضای مجازی یکی از اقشار مهم جامعه، طلاب هستند و سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای دومین سال متوالی، سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای را در هفته بسیج ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می کند.

صحت گفت: ثبت نام این دوره از تاریخ یکم الی هشتم آذرماه بوده و شروع دوره از تاریخ نهم الی بیست و پنجم آذرماه است.

این مقام مسئول سرفصل های دوره را مورد توجه قرار داد و گفت: کلیات سواد رسانه، رسانه شناسی، آداب مصرف رسانه، از شایعه تا واقعیت، امنیت در فضای مجازی، جنگ نرم و تکنیک های آن، آسیب شناسی فضای مجازی و تفکر انتقادی در مواجهه با سواد رسانه از جمله سرفصل های این دوره آموزش مجازی است.

وی با اشاره به این که سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای  از طریق سامانه آموزش مجازی بسیج برگزار می شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می توانند به آدرس www.savadrasane.ir/majazitollab3 مراجعه نموده و مراحل گفته شده را انجام دهند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که در پایان دوره با برگزاری آزمون آنلاین، به پذیرفته شدگان دوره گواهی اعطا می شود گفت: شرکت کنندگانی در آزمون پایان دوره نمره قبولی را اخذ نمایند، به دوره های تربیت مدرس نسرا راه پیدا خواهند کرد.

صحت در پایان گفت: ان شاءالله در ادامه برنامه های آموزشی عمومی و تخصصی دیگر برای طلاب و سایر اقشار در دستور کار بوده و به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

برگزاری سومین دوره آموزش مجازی مقدماتی سواد رسانه ای ویژه طلاب سراسر کشور در هفته بسیج

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان