کد خبر: ۱۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس:

معلولان و سالمندان فارس دوز سوم واکسن کرونا دریافت می‌کنند

سلیم حقیقی، از تزریق دوز سوم واکسن کرونا به معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان با همکاری ستاد کرونا خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالرحمن سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که پس از گذشت شش ماه از تزریق واکسن نوبت دوم کرونا، ایمنی واکسن کاهش می‌یابد، افراد پرخطر باید دوز نوبت سوم یا یادآور را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان ۴۰ مرکز نگهداری معلولین ذهنی، ۹ مرکز اعصاب و روان و ۳ مرکز نگهداری معلولین جسمی در استان فارس فعال هستند و در مجموع ۵۰۸ نفر سالمند و ۲۱۲۱ نفر از افراد دارای معلولیت در این مراکز بستری هستند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با بیان اینکه تزریق دوز بوستر با اولویت مراکز سالمندان از ابتدای آبان ماه شروع و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در حال انجام است، تاکید کرد: همزمان که دوز سوم به مددجویان در مراکز تزریق می‌شود به پرسنل مراکز نیز تزریق خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر و دقیق در مراکز انجام و این مهم توسط کارشناسان حوزه‌های تخصصی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان