کد خبر: ۱۵۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبرداد:

اعزام ۵ تیم منتخب استان فارس به مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

محمد صحت با اشاره به آغاز مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در مرحله نهایی ۱۰۸ تیم از استان های کشور به رقابت می پردازند که ۲۵ نفر در قالب ۵ تیم منتخب استان فارس نیز برای شرکت در این رویداد ملی به تهران اعزام شدند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد صحت، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان فارس گفت: مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم افزار‌های موبایل و پویانمایی از دوم تا چهارم آذر ماه به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام پنج تیم منتخب مرحله استانی از فارس به رویداد کشوری، افزود: در مرحله نهایی ۱۰۸ تیم از استان های کشور به رقابت می پردازند که ۲۵ نفر در قالب ۵ تیم منتخب استان فارس نیز برای شرکت در این رویداد ملی به تهران اعزام شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی استان فارس با بیان اینکه مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ظهر امروز در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی و با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

صحت تصریح کرد: با اعلام موضوعات توسط سردار سلیمانی، شرکت کنندگان در بخش انیمیشن با موضوع " در مسیر پیشرفت توقف ممنوع است"، در بخش بازی با موضوع "شهر آرمانی و محله آسمانی" و در بخش نرم افزار با موضوع "بسیج مجازی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی و کارآفرینی" به رقابت خواهند پرداخت.

اعزام ۵ تیم منتخب استان فارس به مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

این مقام مسئول وجود محتوای فاخر ایرانی اسلامی را حلقه مفقوده فضای مجازی دانست و با برگزاری سومین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار امیدواری کرد که ضمن شناسایی و بروز استعداد های جوان، زمینه حمایت از تیم ها فراهم شود.

گفتنی است، راه یافتگان به مرحله نهایی تا ساعت ۱۳ روز پنج شنبه با هم رقابت خواهند داشت و در روز اختتیامیه از آثار برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان