کد خبر: ۱۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج توقف ناپذیر است و تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از پای نخواهد نشست

سردار بوعلی بیان کرد: فعالیت های بسیج بیشمار است و ما نیز در بیان این نقش آفرینی ها ناتوان هستیم اما این حرکات و فعالیت ها توقف ناپذیر است و تا رسیدن به اهداف والای این انقلاب از پای نخواهد نشست.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، گردهمایی رزمایش بزرگ اقتدار هفته بسیج امروز چهارشنبه سوم آذرماه با حضور مسئولین استانی و آحاد بسیجیان قیور نواحی پنجگانه بسیج شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم پس از قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به بسیجیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان سلامت بیان کرد: بسیجیان فارس در همه ادوار انقلاب پایبند به آرمان ها و عقاید خود بوده اند و با حضور انقلابی خود در صحنه های اساسی کشور، نقش خود را به درستی ایفا کرده اند. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه تصریح کرد: بسیج نه تنها در زمان اوج جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس نقشی تعیین کننده و موثر داشت، بلکه بعد از دفاع مقدس نیز بسیج بود که در کلیه عرصه های فرهنگی و سازندگی با حضور گسترده خود در دورترین و محروم ترین نقاط این کشور به کمک مردم مظلوم این نواحی رفت. 

وی در این خصوص ادامه داد: در وقایع سالهای گذشته نیز نظیر سیل، زلزله و سایر بلایای طبعی شاهد حضور جوانانی بودند که جوشیده از غیرت انقلابی و باور های دینی بود و مجاهدانه در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشتند. 

سردار بوعلی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در طرح شهید سلیمانی تاکید کرد: در میدان نبرد با کرونا نیز زمانی هیچکس فکر نمیکرد که به خاطر مسائل تخصصی، بسیج بتواند در این موقعیت جایگاهی داشته باشد اما با حضور موثر و جان بر کفانه خود در صحنه های مختلف نظیر ضد عفونی معابر، کفن دفن اموات کرونایی  و کمک رسانی در واکسیناسیون عمومی مردم نقش افرینی کردند. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در میانه صحبت های خود به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و با تاکید براینکه استان فارس در کمک های مومنانه و خدمت به محرومین جزو استان های پیشرو بوده است، گفت: این طرح که با عنوان نذر رهایی اجرا شده است، از سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاکنون ۱۱۸۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با همت مردم نیک اندیش استان فارس آزاد شدند که این تعداد شامل یک چهارم کل زندانیان آزادشده این طرح در کل کشور است.

وی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: فعالیت های بسیج بیشمار است و ما نیز در بیان این نقش آفرینی ها ناتوان هستیم اما این حرکات و فعالیت ها توقف ناپذیر است و تا رسیدن به اهداف والای این انقلاب از پای نخواهد نشست. 


انتهای پیام/ع

برچسب ها: شیرازه ، بسیج ، بوعلی ، شاهچراغ
نظرات بینندگان