کد خبر: ۱۵۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین:

رزمایش اقتدار و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اقلید برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان اقلید به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در مصلای اقلید صورت گرفت.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه از اقلید، بسیجیان این شهرستان امروز با اجتماع عظیم خود در مصلای نمازجمعه اقلید، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی داشتند.

علیرضا خدایاری فرمانده سپاه اقلید در رزمایش اقتدار و نمایش بسیجیان یاد شهدا را گرامی داشت و با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری درمورد بسیج اظهار داشت: بسیجیان پس از بیش از 40 سال پیروزی انقلاب، همیشه در صحنه بوده و هستند و با خلاقیت، ایثارگری، صداقت، ازخودگذشتگی و... همت جهادی داشتند.

رزمایش اقتدار و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اقلید برگزار شد

خدایاری ادامه داد: اگر بخواهیم بسیج را معرفی کنیم باید به 43 سال پس از انقلاب مروری داشته باشیم چراکه حضور و نقش مؤثر بسیج در تمام عرصه ها ازجمله دوران دفاع مقدس قابل توجه بوده و در حال حاضر نیز در مبارزه و مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به مردم و کادر بهداشت و درمان و...، اثبات کرد که در میدان حاضر و آماده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی و اجرای رزمایش کمک های مومنانه، اردوهای جهادی، کمک رسانی در بلاهای طبیعی و.... حضور موثر بسیج همواره مشخص بوده و است، تاکید کرد: بسیج دولتی نیست اما همیشه در کنار دولت ها بوده و است.

فرمانده سپاه اقلید، بسیجی بودن را افتخاری بزرگ خواند و از حضور بسیجیان شهرستان اقلید در این اجتماع، قدردانی کرد.

گفتنی است، این آیین با اجرای برنامه های متنوع ادامه و با تجلیل از بسیجیان برتر پایان یافت.

انتهای پیام/ح
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان