کد خبر: ۱۵۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مسئول سازمان بسیج محلات و مساجد فارس؛

بسیج جوشیده از قلب مردم است/ نمایشگاه اسوه با حضور ۴۰ پایگاه برگزار شد

محمودی بیان کرد: تشکیلات بسیج مجموعه ای مردم نهاد است و از قلب مردم بالا آمده و پیرامون اهداف ولایت فقیه در حال پیشروی است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام محمودی مسئول سازمان بسیج محلات و مساجد سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه به بیان خصلت پیشرو و همیشه در صحنه بودن بسیج پرداخت و عنوان کرد: از این دو خاصیت میتوان به عنوان کلیدی ترین ویژگی بسیج یاد کرد.

وی در خصوص پیشرو بودن بسیج بیان کرد: بسیج نه تنها پیشرو در کلیه صحنه های مختلف است بلکه دارای خاصیت پیش برندگی نیز میباشد و همانند لوکوموتیوی است که سایر واگن های جامعه را نیز به دنبال خود میکشد.

محمودی در ادامه به مردم محوری بسیج اشاره و تصریح کرد: تشکیلات بسیج مجموعه ای مردم نهاد است و از قلب مردم بالا آمده و پیرامون اهداف ولایت فقیه در حال پیشروی است.

مسئول سازمان بسیج محلات در ادامه صحبت های خود از حضور همه جانبه و موثر بسیج سخن گفت و افزود: در کلیه عرصه های اساسی و مهم کشور نظیر موضوعات علمی، فرهنگی، نظامی، جهادی و سازندگی شاهد نقش آفرینی موثر و چشمگیر بسیج بوره ایم.

وی در این خصوص به فعالیت های اخیر بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در صحنه های مختلف حوادث و تهدیدات نظیر سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا بسیج بود که با جان بر کفی خود عقب ننشسته و تلاش بی وقفه خود در رفع این تهدیدات و مشکلات مردم گام برداشته است.

محمودی در تشریح برنامه های شاخص صورت گرفته در بسیج محلات تاکید کرد: از جمله فعالیت های صورت گرفته در بسیج محلات شامل امورات و اردو های سازندگی و جهادی، کمک های مومنانه، فعالیت گردان های سایبری، تامین امنیت محله و یادواره های شهدا و بسیاری موارد دیگر در دل پایگاه های مقاومت صورت پذیرفته است.

مسئول بسیج محلات استات فارس برنامه های صورت گرفته در هفته بسیج را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در راستای اجراسازی فرامین رهبر اتقلاب مبنی بر تبیین اقدامات بسیج، نمایشگاه اسوه۱۴۰۰ با حضور پایگاه های مقاومت بسیج استان فارس در محل حسینیه پیامبر اعظم شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۴۰ پایگاه از سراسر استان فارس برگزار شده است تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج محلات و مساجد اقدامات، ابتکارات و ایده های خود را در این نمایشگاه به مقابل دیدگان بازدید کنندگان به نمایش گذاشتند و با استقبال خوب مردمی نیز مواجه بود.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شیرازه ، بسیج ، بسیج محلات
نظرات بینندگان