کد خبر: ۱۵۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

تلخ ترین جمعه برای کارگر شهرداری و همکارش

رئیس پلیس راهور استان فارس از بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار مدرس شیراز خبر داد و گفت :در این حادثه یک نفر در دم فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه،  صادق سلیمی از بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار مدرس شیراز خبر داد و گفت: ظهر امروز ۵ آذرماه در‌ پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار مدرس شیراز بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلبس راهور در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن کارگر شهرداری بوده اند به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده پراید و یکی از سرنشینان موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: دیگر سرنشین موتور به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند، به شهروندان هشدار داد:استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی راکبان موتور سیکلت در هنگام تصادف دارد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان