کد خبر: ۱۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰
از سوی وزیر کشور:

محبی پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب شد

وزیر کشور در حکمی اسماعیل محبی پور را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، با ابلاغ مورخ ۱۴۰۰/۹/۸ وزیر کشور اسماعیل محبی پور بعنوان معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی استانداری فارس منصوب و جایگزین احمدی زاده شد.

در حکم وزیر کشور برای انتصاب اسماعیل محبی پور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم، به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب می شوید.
 انتظار دارد ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمانها و دستگاههای کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

 امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمائید.

گفتنی است، محبی پور تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته جغرافیای سیاسی گذرانده و سوابق اشتغال در فرمانداری و دانشگاه در سمت های کارشناسی و مدیریت پژوهشی ، عضویت در هیات های اجرائی و نظارت انتخابات ، همچنین مناصب مدیریت و فرماندهی سطوح عالی سپاه استان فارس ، عضویت در شورای تامین و کمیته های سیاسی،امنیتی و ... استانداری فارس را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان